» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » گرامیداشت هفته معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی
دانشگاه های مبارکه

گرامیداشت هفته معلم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی

اردیبهشت 16, 1395 1038

تجلیل از استادان در کلاسهای درس ، تقدیر از معلمان سما ، پیام تبریک و تقدیر از نخبگان فرهنگی از رئوس برنامه های هفته معلم در واحد شهر مجلسی بود.

دانشگاهیان واحد شهر مجلسی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی اجتماعی روز معلم و مقام استاد را گرامی و یاد و خاطر استاد شهید مرتضی مطهری را پاس داشتند.
به همین مناسبت هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی با اهدای هدایا و لوح تقدیر به اساتید ،سرکلاس درس حاضر شده و از زحمات استادان قدردانی کردند. دکتر فرید نعیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی که به همراه دکتر محمدرضا ارشادی معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی در این برنامه حضور داشت با بیان لزوم تقدیر از معلمان در هر زمانی و به ویژه در هفته معلم گفت: معلمین بایستی همواره مورد تجلیل قرار گیرند چرا که معلم واقعی بشریت پیامبر نور ورحمت می فرماید (انما بعثت معلماء) و شان بعثت بی بدیل خود را مقام معلم بودن عنوان می کند و این نکته نشانگر شان ومرتبت استادی در نظر ایشان است.
رئیس واحد شهر مجلسی با تبریک هفته معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید دکتر مرتضی مطهری اندیشه های ناب این شهید بزرگوار را در فضای کنونی جامعه راهگشای بسیاری از معضلات فرهنگی واجتماعی دانست.
نعیمی با اشاره به سایر برنامه های هفته معلم تقدیر از معلمان سما و جلسه هم اندیشی اعضای هیات علمی در ساعت فرهنگی دانشگاه همچنین تقدیراز نخبگان فرهنگی را از دیگر برنامه های هفته معلم در واحد شهر مجلسی دانست.
وی همچنین از حضور امام جمعه وشهردار شهر مجلسی در دانشگاه به مناسبت پاسداشت مقام استاد خبر داد و گفت: در این جلسه که با حضورحجت الاسلام والمسلمین شهیدی امام جمعه و دکتر محمود بخشی شهر دار شهر مجلسی به درخواست ایشان و به منظور تبریک هفته معلم به جامعه دانشگاهی واحد شهر مجلسی بر گزار شد ضمن تقدیر از همدلی های امام جمعه ،شهر دار و مسئولین شهری موضوعات فرهنگی شهر مطرح شد ودانشگاه آمادگی خود جهت همکاری همه جانبه در زمینه های مختلف با شهر دار جدید را اعلام کرد.

 

IMG_3043 IMG_3058 IMG_2924 IMG_2968

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×