» عمومی » فرهنگی ادبی » نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افتتاح شد
فرهنگی ادبی

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افتتاح شد

اردیبهشت 14, 1395 0013

آیین افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دقایقی پیش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری در محل شهر آفتاب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس‌جمهور در بدو ورود به سالن افتتاحیه نمایشگاه کتاب، علاوه بر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران همراهی می‌کرد که حضور قالیباف به همراه رئیس‌جمهور در این مراسم به خاطر افتتاح همزمان پروژه نمایشگاهی شهر آفتاب است.

در مراسم امروز مشاور ارشد ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در امور فرهنگی که کشورش میهمان ویژه نمایشگاه کتاب امسال است نیز حضور دارد.

همچنین جمعی از مقامات و شخصیت‌های خارجی از جمله رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان آلمان و برخی از نمایندگان فرهنگی از کشورهای روسیه، چین، کره و مکزیک در آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند.

سید رضا صالحی امیری، حسام‌الدین آشنا دو تن از مشاوران رئیس‌جمهور هم از حاضران در این مراسم هستند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و احمد مسجد جامعی دیگر عضو این شورا به همراه هادی ساعی، عباس جدیدی و تنی چند از اعضای شورای شهر تهران هم به مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران آمده‌اند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فردا برای بازدید عموم رسماً آغاز به کار خواهد کرد و تا ۲۵ اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در تهران دایر است.

شعار نمایشگاه کتاب تهران در سال جاری «فردا برای خواندن دیر است» اعلام شده است.

http://media.mehrnews.com/d/2016/04/20/4/2055081.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×