» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پيام تبريك رييس شوراي شهر مباركه به مناسبت روز معلم
شهرستان مبارکه

پيام تبريك رييس شوراي شهر مباركه به مناسبت روز معلم

اردیبهشت 11, 1395 0013

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری شمس، متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالي

به راستي ظرافت و زيبايي كار معلمان در عرصه تعليم و تربيت ستودني و تعظيم در مقابل عظمت، شكوه و گرانمايگي اين قشر خدوم و پرتلاش براي آحاد جامعه اسلامي، ضرورتي اجتناب‌ناپذير است.

بي‌ترديد راز ماندگاري و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفاي باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهاي زلال پويندگان راه سعادت و تكامل بشري حاصل مجاهدت‌هاي معلمان و مربيان فرزانه‌اي است كه امانت‌دار انسان‌اند.

معلماني كه عشق‌شان كلاس است و همواره بر تخته‌سياه دل سپيد مي‌نويسند و با هر زمزمه محبت، گوش و هوش آگاهان را آكنده از شور زندگي مي‌كنند.

بشر از آغاز خلقت همواره نيازمند ارشاد و راهنمايي بوده وخداوند با مبعوث شدن پيامبران اين نعمت را بر ما ارزاني نمودو هدايت بشر مسيري الهي گرفت بدين سبب تعليم و تعلم صفت حسنه آفرينش شد؛ هم اكنون در اين برهه از زمان معلمان ميراث دار پيامبران و ادامه دهنده نهضت عظيمي هستند كه انسان را به جايگاه والاي انسانيت سوق مي دهد، معلم سر لوحه نظام تكامل فكري انسان ،مبلغ رسالت محمد(ص)، تيشه به ريشه جهل و ذلت و خورشيديست كه انوار علمش انديشه انسانها را شكوفا مي سازد .

بدون ترديد هر تلاشي كه در راه اعتلاي تعليم و تربيت كشور صورت گيرد نقش سازنده‌اي در شكل‌گيري شخصيت و آينده فرزندان اين سرزمين خواهد داشت و در نزد خداوند متعال از ارج و ارزش شايسته‌اي برخوردار است.

روز دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت علامه شهيد استاد مطهري (روز معلم) است و به پاس اين خدمات ارزنده اينجانب بر خود لازم ميدانم كه در هفته بزرگداشت مقام معلم به پيشگاه همه معلمان و مربيان تلاشگر شهرستان شهيد پرور مباركه به ويژه معلم شهيد انقلاب اسلامي، استاد مرتضي مطهري اداي احترام نموده و از زحمات شبانه‌روزي آنان در حوزه تعليم و تربيت اين مرز و بوم تقدير و تشكر نمايم.

از درگاه ايزد منان براي معلمان و فرهنگيان عزيز توفيق خدمت بيشتر به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و آرمان‌هاي متعالي نظام تعليم و تربيت كشور آرزومندم.

خليل طاهري

رييس شوراي اسلامي شهر مباركه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×