» عمومی » سرگرمی » فال روز 9 بهمن 1392
سرگرمی

فال روز 9 بهمن 1392

بهمن 8, 1392 009

فروردین:

امروز نظم، سعی و کوش و ظرافت باعث محدود شدن آزادی شخصیتان می شود، ولی برای سلامتی و شغلتان فایده ی زیادی خواهد داشت. برای کنار آمدن با اعمال روزانه، دو مسیر برای انتخاب کردن پیش رو دارید. اولین آنها چسبیدن مردم باتجربه و بزرگان و پیروی از قوانین است. راه دیگر هم این است که خوش بگذرانید و مسئولیت ها را جدی نگیرید.

اردیبهشت:

امروز قادر خواهید بود که خوش گذرانی را با کار مخلوط کنید. امروز احساس راحتی می کنید و قادر خواهید بود که استراتژی خود را براساس اهداف تعیین شده مشخص کنید. بااین حال تفاوت های جزیی خیلی فرق خواهند کرد. با دوستان و بچه هایتان راحت و آزاد باشید. درگیر رمانس دسیسه های درهم در زندی شخصی خود شوید و در کارتان هم محتاط و مختصر رفتار کنید.

خرداد:

اگر در ماه خرداد متولد شده اید، نباید چیزهای کوچک را خیلی بزرگ جلوه بدهید. در مقابل شرایط ناراحت کننده با شوخ طبعی رفتار کنید. امروز موضوع مطالعه عمیق شما نقص در کار و دیگران خواهد بود. چیزی که احتمالا ربطی به شما ندارد را تبدیل به یک مساله شخصی نکنید.

تیر:

امروز حساسیتتان با قدرت مشاهده تان همراه شده است. این ویژگی ها درمقابل حرکت های ناصادقانه و افراد بی نزاکت از شما محافظت می کنند. بااین حال، هنوز این امکان وجود دارد که با بدست آوردن قلبتان به طریق داستان های غم انگیز یا اشاره به شما با یک رویای عزیز، بتوانند فریبتان بدهند.

مرداد:

امروز ممکن است خودتان را درگیر مسایل مالی، روابط غیررسمی و تعهدات بلند مدت بیابید. بهترین کار امروزتان این است که برای پیروزی نجنگید، و فقط عمیقا از قوانین و هنجارها پیروی کنید و به قول هایتان پایبند باشید. در مسایل مربوط به پول از مخاطره اجتناب کنید.

شهریور:

امروز با موقعیت های مختلفی مواجه می شوید. ممکن است انتخاب هایتان انقدر زیاد باشند که واقعا ندانید باید با آنها چه کار کنید. سعی کنید که از آغاز انتخاب درستی داشته باشید تا در آینده پشیمان نشوید. اگر تصمیم گرفتید که پیشرفت کاریتان را ادامه دهید، مراقب باشید که در مواجهه با جاده لغزنده متوقف نشوید.

مهر:

شاید امروز وسوسه شوید که زندگی تان را دونفره کنید. شاید میلی قوی به این داشته باشید که به کنه همه چیز پی ببرید و یک فرومول مخفی پیدا کنید تا شانس خوبی برای خود بدست آورید. اگر با یک بررسی نزدیکتر فر و شکوه رازآلود از دست رفت و دیدید که قربانی یک بازیروانیپیشپاافتاده شده اید اصلا تعجب نکنید.

آبان:

امروز با یک سری انتخاب های مختلف می توانید برنامه کاری خود را غنی تر کنید. بااین حال، ستارگان به شدت توصیه می کنند که این کار را به تنهایی و بدون مشورت با دیگران انجام دهید. اگر شروع به گرفتن اطلاعات از منابع منتشر یا اینترنت کنید ممکن است در خطر گم کردن مسیر در میان شک و تردید قرار بگیرید.

آذر:

همه ی آذری ها نمی توانند که با موفقیت هایی که تاکنون به دست آورده اند راضی باشند. اگر هدفتان این است که موقعیتتان را تقویت کنید، ازکارهای کم اهمیت و کم سرعت و پرزحمت دست بردارید تا بتوانید به سمت موفقیت پبش بروید. کمی بیرون بروید و یا ساعاتی را به تنهایی بگذرانید.

دی:

امروز قادر خواهید بود هیچ زحمتی به هدفتان برسید.مردم اطرافتان شاید فکر کنند که یک مهارت منحصربه فرد و یا پنهانی دارید!ً ولی خودتان می دانید که انقدرها هم مسایل پیچیده نیستند. شما فقط دارید از تجربه گسترده تان و همچنین قدرت مشاهده، منطق محض و محاسبات دقیقتان استفاده می کنید.

بهمن:

امروز مسایل برای آنهایی که رویاپردازی زیاد می کنند خیلی ساده نخواهند بود. سعی خودتان را بکنید تا یکی از آنها نباشید. اگر ذهنتان در میان ابرها توهمات گیر کرد، قادر نخواهید بود که در وقت های واقعی برای افراد واقعی کار مفیدی انجام دهید. به همین خاطر هم ممکن است که عزیزترین افراد زندگیتان از شما ناراحت شده باشند.

اسفند:

اگر یک اسفندماهی زودرنج هستید باید قبل از هرگونه انتقاد از نیمه دیگرتان خوب فکر کنید. هردوی شما شاید بیشتر از آنچه فکر می کنید با هم تفاهم دارید. مشاجره هایتان شاید یک ماهیت آموزشی، مذهبی، ایدئولوژیکی یا خانگی داشته باشند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×