» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » خراسان رضوی مقام سوم مسابقات کشوری هندبال دختران در دانشگاه آزاد مبارکه را کسب گرد
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

خراسان رضوی مقام سوم مسابقات کشوری هندبال دختران در دانشگاه آزاد مبارکه را کسب گرد

اردیبهشت 7, 1395 0022

خراسان رضوی مقام سوم مسابقات کشوری هندبال دختران در واحد مبارکه را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی واحد مبارکه، مسابقات کشوری هندبال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی با حضور هشت تیم در دو گروه الف :  1-کرمان 2- مازندران3- فارس 4- قزوین گروه ب : 1- تهران 2- سیستان وبلوچستان 3- اصفهان 4- خراسان رضوی در سالن ورزشی مالک اشتر واحد مبارکه در حال برگزاری است.
در آخرین روز مرحله مقدماتی تیم فارس و خراسان رضوی به مصاف هم رفتند که تیم فارس با نتیجه 25 بر14تیم خراسان رضوی را شکست داد و تیم اصفهان با نتیجه 25 بر 9 بر تیم کرمان فائق آمد و تیم مازندران هم با نتیجه 28 بر 9 برتیم سیستان و بلوچستان پیروز شد.
در ادامه مسابقات برای کسب مقام سوم و چهارم تیم کرمان با تیم خراسان رضوی به مصاف هم رفتند که در پایان این رقابت خراسان رضوی با نتیجه22 بر20 رقیب خود را که از شهرکرمان آمده بود شکست داد و مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص داد .
همچنین تیم استان اصفهان واستان فارس به دیدار پایانی این مسابقات راه یافتند که درتاریخ 16 و 23 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت رفت و برگشت در استان های خود به دیدار یکدیگر می روند.
6 7 1 2 3 4 5

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×