» عمومی » ورزشی » حوادث اهواز برنامه ریزی شده بود/ خدا لطفش را بر ما تمام کرد!
ورزشی

حوادث اهواز برنامه ریزی شده بود/ خدا لطفش را بر ما تمام کرد!

اردیبهشت 4, 1395 008

مربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است حوادث بازی با استقلال اهواز و سنگ پرانی تماشاگران برنامه ریزی شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی قنبرپور درباره اتفاقات بازی پرسپولیس با استقلال اهواز و سنگ پرانی تماشاگران در جریان این مسابقه، تصریح کرد: اتفاقات بازی دیروز ۲۵ سال پیش را برای من تداعی کرد. آن موقع به عنوان بازیکن در خدمت پرسپولیس بودم که شاهد همین اتفاقات بودیم و صورت من به خاطر پرتاب سنگ، بخیه خورد. واقعا این مسئله قابل توصیف نیست.

وی افزود: دیروز خدا لطفش را بر ما تمام کرد که از زمین سالم بیرون آمدیم. بعضی از تماشاگران از بدو حضورمان در استادیوم، از روبروی جایگاه با سنگهایی که انگار از ق

بل آماده کرده بودند، شرایطی را فراهم کردند که استرس بر تمام اعضای تیم حاکم شده بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: بازیکنان بدنشان را گرم کردند و قصد داشتند وارد رختکن شوند که با این اتفاق مواجه شدند. به همین خاطر بدن بازیکنان سرد شد و نیمه اول خوب بازی نکردیم ولی در نیمه دوم بعد از صحبت‌های برانکو با بازیکنان عملکردمان بهتر شد و خوشبختانه پیروز میدان شدیم.

قنبرپور با بی سابقه دانستن این اتفاقات، در پاسخ به این سئوال که آیا این حوادث برنامه ریزی شده بود؟ گفت: با تمام احترامی که برای مسئولان قائلم، احساسم این است که این اتفاق برنامه ریزی شده بود.

وی در خصوص عدم حضور برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری هم یادآور شد: برانکو اعتراضش را به این اتفاقات با عدم حضور در نشست خبری نشان داد. در جریان مسابقه و هر ۱۵ دقیقه یکبار، از هر طرف استادیوم، چندنفر وارد زمین می شدند و می توانست اتفاقات جبران ناپذیری رخ بدهد.

مربی پرسپولیس در پایان درباره وضعیت مصدومیت محسن بنگر، به رادیو ورزش گفت: زانوی بنگر در بازی روز گذشته آسیب دید که این بازیکن تعویض شد. با رسیدگی کادر پزشکی امیدوارم بنگر را برای بازی بعدی داشته باشیم.

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه موفق شد تیم استقلال اهواز را با نتیجه ۲ بر صفر شکست بدهد و به صدرنشینی‌اش در جدول ادامه بدهد.

http://media.mehrnews.com/d/2016/04/23/4/2056704.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×