» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهردار مباركه: براي خدمت خالصانه به شهروندان مصمم هستيم
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهردار مباركه: براي خدمت خالصانه به شهروندان مصمم هستيم

اردیبهشت 2, 1395 0014

مهندس محمد شرفا در نشستي با پرسنل شهرداري مباركه ضمن تبريك روز ولادت اميرالمومنين(ع) و روز پدر با اشاره به نامگذاري سال ۹۵ توسط مقام معظم رهبري بنام اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل افزود: كاهش مصرف و هزينه هاي مازاد و مصرف بهينه بايد بطور جدي در مجموعه شهرداري دنبال شود.

شهردار مباركه گفت:درسال ۹۵ بايد روش هاي هزينه اي خود را تغيير دهيم و با برنامه پيش برويم.
شرفا به راه اندازي واحد تخصيص اعتبار جهت برنامه ريزي در مصرف هزينه ها اشاره كرد و گفت: براي خدمت خالصانه و صادقانه به مردم و شهروندان مباركه اي مصمم هستيم و در اين راه نهايت تلاش خود را بكار خواهيم گرفت.
وي با قدرداني از پرسنل خدوم واحدهاي مختلف شهرداري مباركه تصريح كرد: اميدواريم در سال جاري بتوانيم چند پروژه مشاركتي با بخش خصوصي را كلنگ زني و اجرا كنيم.
شهردار مباركه با بيان اينكه با پيگيري ها و زحمات سازمان نوسازي و بهسازي در سال گذشته ارگ نهچير بازسازي شد و اميدواريم بتوانيم اين مجموعه را در سال جديد جهت استفاده به مردم شريف شهر مباركه تقديم كنيم.
وي با قدرداني از كاركنان سازمان فضاي سبز در طرح زيباسازي سطح شهر و استقبال از بهار افزود: توليد گل و گياه توسط اين سازمان براي استفاده در سطح شهر و فروش مازاد آن انجام مي شود.
مهندس شرفا با بيان اينكه در حوزه فرهنگي و اجتماعي نيز كارهاي خوبي در سطح شهر و بويژه در برنامه هاي نوروزي  ارگ تاريخي نهچير انجام شد، گفت: شعارهاي فرهنگي كه در تابلوهاي ويژه در سطح شهر نصب شده كار خوبي بود و از همه كارشناسان و صاحب نظران در اين زمينه تقاضاي همفكري و همكاري داريم.
مهندس شرفا با قدرداني از پرسنل اتوبوسراني گفت:سازمان اتوبوسراني خدمات رساني خوبي به شهروندان ارائه مي دهد.
وي با بيان اينكه در سال گذشته پروژه هاي زيادي توسط معاونت عمراني در شهر مباركه افتتاح و بهره برداري شد، خاطرنشان كرد: با توجه به عدم تحقق بودجه از زحمات پيمانكاران و پرسنل معاونت عمراني تشكر و قدرداني مي كنم.
شهردار مباركه با اشاره به اينكه در حوزه معاونت خدمات شهري كارهاي خوبي انجام شد، گفت: جابجايي محل تخليه نخاله هاي ساختماني در واحد اماني اين معاونت كار مفيدي بود كه صرفه جويي هزينه اي خوبي براي شهرداري در پي داشت.
وي با بيان اينكه در حوزه شهرسازي هم كارهاي خوبي در شهر انجام شده است، اظهار كرد: پيگيري موضوع ۱۹ هكتار از زمين هاي تصاحب شده در بداغ آباد و جايگزيني با زمين هاي موجود در نهچير و موافقت با مسكن و شهرسازي و منابع طبيعي انجام شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×