» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پيام تبريك فرماندار مبارکه به مناسبت ميلاد حضرت علي(ع) و روز پدر
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پيام تبريك فرماندار مبارکه به مناسبت ميلاد حضرت علي(ع) و روز پدر

اردیبهشت 1, 1395 1024

علي اصغر ذاكري در پيامي ميلاد حضرت علي(ع) وروز پدر را به تمامي پدران و مردم شريف شهرستان مباركه تبريك گفت.

به گزارش پایگاه خبری شمس، متن پيام به شرح ذيل است:

 

۱۳رجب سرآغاز طلوع خورشيد زندگي بزرگ مردي است كه ولادتش در كعبه و شهادتش در مسجدبود . امام علي(ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستي و تربيت يافته در مكتب نبوت است كه با سلوك و گفتارو رفتار و منش خويش، دلهاي تشنه حقيقت را از چشمه لايزال الهي سيراب ساخته است.

بي ترديد حضرت علي (ع) ياور راستين و هميشگي پيامبر گرامي اسلام(ص)، در ترويج و گسترش دين مبين اسلام و ارزش هاي الهي و توحيدي آن ، تلاش بسيار و نقش بسزايي داشته و عدالت بزرگترين شاخص بزرگ مردي است كه در مسند قضاوت هيچگاه از آن عدول نكرد و همواره پيروان خود را به اين امر الهي فرا خواند.

هرگاه همراهي عزت مندانه ايشان با حضرت محمد(ص) را به ياد مي آوريم، آنگاه كه ترويج دين خطرات و مخاطرات خود را داشت و نيز آن هنگام كه انديشه هاي متعالي ايشان در تبيين راهبردهاي اساسي حكومت داري در نامه تاريخي ايشان به مالك اشتر را مي خوانيم، رهبر و اميري را تصوير مي كنيم كه به راستي كائنات در برابر عظمت و شكوه بي مانندشان تعظيم كرده و به راستي هر فصل از زندگي پربارشان از شكل گيري دين، كانون خانواده، شجاعتشان در نبرد با دشمن، سكوتشان آنگاه كه بايد لب فرو مي بست ، قضاوتشان و راهبري امت وسرشار از پند وحكمت و معرفت است و اميد است توفيق آن را داشته باشيم و رهرو راستين آن حضرت باشيم.
اينجانب سالروز ولادت اميرمؤمنان حضرت علي(ع)، اسوه خردورزان، حامي ستمديدگان و محرومان و پدر يتيمان و سرچشمه عدالت، حقيقت و امامت كه به روز پدر و تجليل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزين گشته را به عموم آزادمردان جهان، مردم شريف شهرستان مباركه و خصوصاً پدران معظم شهيدان گرانقدر و ايثارگران تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.

 اميد است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامي با سرلوحه قرار دادن منش و سيرت زندگاني اميرمؤمنان حضرت علي(ع) و ائمه اطهار(ع) در تمامي مراحل و ابعاد زندگي و در خدمتگزاري به محرومان و مستضعفان موفق و مؤيد باشيد.

علي اصغر ذاكري

فرماندار شهرستان مباركه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×