» عمومی » سرگرمی » فال روز 8 بهمن 1392
سرگرمی

فال روز 8 بهمن 1392

بهمن 7, 1392 008

فروردین:

امروز احتمال رسیدن به آرزوهایتان زیاد است، ولی باید برایشان زحمت برسید. تنها بعد از این که از موانع عبور کردید، پیروزی در کسب و کار، خلاقیت یا ورزش برایتان امکان پذیر خواهد بود. اگر یک فروردینی واقعی هستید، موانع غیرمنتظره به سختی می توانند اذیتتان کنند. حتی منجر به این می شوند بیشتر پیشرفت کنید.

اردیبهشت:

امروز تمرین کنترل خود به جای دستور دادن به دیگران برایتان اهمیت بیشتری پیدا میکند. راکد بودن اصلا فایده ای ندارد. اگر انرژیتان استفاده نشود، تبدیل به خشم، عصبیت، پرخاشگری، و غیره می شود. با اطرافیانتان صبورتر باشید.

خرداد:

اتفاقات امروز تهدیدآور و فاجعه آمیز نخواهند بود ولی باید در تمام مدت آن مراقب باشید. امروز حتی کوچکترین دردسر هم نیاز به تمام سعی تلاشتان دارد. برای رد شدن از همه ی موانع؛ تنها خودجوشی و اجتماعی بودنتان کافی نیست.

تیر:

امروز برای شما وقت خیلی خوبی برای معاملات، فروش های فوری و یا خرید های ناگهانی نیست. به خاطر هیجانی شدن هیچ چیز نخرید. رفتن به دنبال ظاهر وسایل ممکن است که ضربه زیادی به جیبتان بزند و هیچ فایده ای برایتان نداشته باشد.

مرداد:

امروز ممکن است که با شرایط بحرانی زیادی مواجه شوید. متاسفانه ممکن است شرایط برعلیه تان باشد. خلق و خوی آتشین شما در این دوره مطمینا خود را نشان می دهد. سعی کنید که هیجانات جوشان خود را محدود کنید، وگرنه خطر جنگ و جراحت و شکستگی و مرافعه در کمینتان خواهد بود.

شهریور:

هیجانات آشفته تان با یک پنهان کاری غیرقابل نفوذ همذاه خواهد بود. هرچه مشکلتان جدی تر باشد، کمتر مایل خواهید شد که ان را به دیگران بگویید. به این شیوه عزت نفس خود را حفظ می کنید، ولی خیلی پیشرفت نخواهید داشت.

مهر:

امروز ممکن است کمی سوءتفاهم بین شما و دوستانتان پیش بیاید. اگر مشکلتان تازه نیست، ممکن است تا حدی عود کند که دوستیتان تمام شود. اگر ریشه مشکل در امور مالی، معامله یا کسب و کارهای دیگر است، شاید بخواهبد که اموالتان را از هم جدا کنید وشراکت را کنار بگذارید.

آبان:

امروز باید هم در تاکتیک و هم در استراتژی خوب باشید. پیشرفت اتفاقات فقط به اعمالتان بستگی دارد. شاید حتی لازم نباشد که اقدامی کنید، ولی باید حتما پاسخ خوبی به اعمال دیگران بدهید.

آذر:

با اتفاقات امروز انرژی زیاد و چشم انداز مثبت برایتان بیشتر خواهد شد. وقت آن رسیده که فعالیت بدنی داشته باشید، رشد ذهنی . هیجانات منحصر به فرد به خود بدهید.اگر اسیر احساسات قوی هستید، برای نشان دادن آنها راه منحصر به فردی یدا کنید.

دی:

زندگی هیچ وقت یک جور نمی ماند، و نباید هم اینطور باشد. بااین حال، نباید عجله داشته باشید که کلیشه هایتان را درهم بشکنید. اگراین کلیشه برایتان مفید بوده اند، هوشمندانه خواهد بود که با عادات و سنت های خود پابرجا بمانید.

بهمن:

امروز غیرممکن است که کسی متوجه شما نشود. حتی وقتی نخواهید سرها به سوی شما می چرخد. اگر با روابط اجتماعی مشکلی ندارید، این نتیجه خیلی خوبی برایتان خواهد داشت. بااین حال به یاد داشته باشید که بعضی کارها که به نظر شمامعقول می آیند، ممکن است که از طرف دیگران منجر به عکس العمل های متفاوتی شوند یا حتی منجر به عواقب غیرمنتظره شوند.

اسفند:

امروز شاید احساس کنید که تلاش هایتان توجیه نشده اند. تلاش زیادتان درجه موفقیت متفاوتی می تواند داشته باشد و تاحدی که می خواستید کارآمد نخواهد بود. بیخیال آن باشید و سعی کنید که از یک رویکرد خلاقانه استفاده کنید. چیزی که زمانی شکست محسوب می شد ممکن است که تبدیل به یک کشف حقیقی شود!

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×