» اخبار ایران و جهان » علم الهدی: جریاناتی که به دنبال حذف رجال ولایی و برجسته در انتخابات هستند، نقشه بنی عباس را دنبال می کنند / این ها دستشان در دست استکبار است / اینها می خواهند بخورند و ببرند و به دامن استکبار بریزند
اخبار ایران و جهان

علم الهدی: جریاناتی که به دنبال حذف رجال ولایی و برجسته در انتخابات هستند، نقشه بنی عباس را دنبال می کنند / این ها دستشان در دست استکبار است / اینها می خواهند بخورند و ببرند و به دامن استکبار بریزند

فروردین 26, 1395 1013

رئیس سازمان سیا در جواب کارتر که گفته بود شما بعد از 25 سال تسلط بر کشور ایران و در اختیار داشتن تمام اطلاعات و اختیارات مردم این کشور چگونه نتوانستید جلوی انقلاب را بگیرید؛ نوشت قابل پیش‌بینی نبود که مرد 70 ساله‌ای که اسم، عکس و کتاب وی قاچاق محسوب می‌شد و تمام دوستان وی زیر شکنجه ما جان دادند بتواند تنها با کمک قلم و کاغذ قلب 35 میلیون نفر را به تسخیر خود درآورد و باهم متحد کند.

آیت الله علم الهدی در مراسم سالگرد آیت الله روحانی گفت: رئیس سازمان سیا در جواب کارتر که گفته بود شما بعد از 25 سال تسلط بر کشور ایران و در اختیار داشتن تمام اطلاعات و اختیارات مردم این کشور چگونه نتوانستید جلوی انقلاب را بگیرید؛ نوشت قابل پیش‌بینی نبود که مرد 70 ساله‌ای که اسم، عکس و کتاب وی قاچاق محسوب می‌شد و تمام دوستان وی زیر شکنجه ما جان دادند بتواند تنها با کمک قلم و کاغذ قلب 35 میلیون نفر را به تسخیر خود درآورد و باهم متحد کند.
به گزارش «انتخاب»، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار داشت: این نشان از نفوذ ولایی امام هادی (ع)، امام حسین (ع) و امام عسگری (ع) است که همچنان همه را اداره می‌کند.
وی با تقدیر از خدمات مرحوم آیت‌الله روحانی تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله روحانی عنصر فداکار در برابر شداید و سختی‌ها در زمان خفقان طاغوت بود و با وجودی که عده‌ای اقدامات وی را بی‌نتیجه و به تمسخر می‌گرفتند توانست کانون فساد و ذلت را که در بابل ریشه دوانده بودند برچیند و مفسدان را از شهر بیرون و مردم را در مسیر ولایت و انقلاب راهنمایی کند.
آیت‌الله علم‌الهدی افزود: آنچه سبب شد مردم همگام با مرحوم آیت‌الله روحانی در مسیر انقلاب از ولایت حمایت کنند وجود فضایل درونی وی بود که جلوه‌ای از زهد و تقوی داشت و چهره‌ای که مردم تشنه آن بودند را به عینه می‌دیدند که در عمل نیز در مسیر اهل بیت(ع) است.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه امام خمینی(ره) تنها یک نفر بود علمایی چون روحانی همان قلمی بودند که استکبار آن را رمز موفقیت رهبر اعلام کردند، ادامه داد: حضور باشکوه مردم در هفدهمین سالگرد این عالم ربانی نتیجه خدمات و خلوص نیت وی در زمان حیات در مسیر اسلام و ولایت بود.
وی بیان کرد: اگر جریانات سیاسی در انتخابات سعی در حذف رجال برجسته ولایی و دینی دارند همان نقشه بنی‌عباس را ادامه می‌دهند، این جریان سیاسی فرصت‌طلبی که دست در دست استکبار دارند، باید بدانند اگرچه ممکن است این انقلاب دچار فراز و نشیب شود، اما مردم بصیرت دینی دارند، چشم مردم از قرآن است و هرگز خاموشی ندارد؛ مردم بدانند هیچ رقابت قدرتی وجود ندارد، بلکه تنها با رقابت سیاسی مواجه هستیم.
علم الهدی ضمن انتقاد از کسانی که می گویند این مسئله مسابقه سیاسی است گفت: ماجرای امام حسین و یزید را هم این گونه خواندند؛ چرا یک عده شب عاشورا عقب کشیدند؟ چرا یک عده با یک بسته خرما جلوی پسر پیغمبر ایستادند؟ یک طرف قدرت جان دادن و یتیمی است و طرف دیگر ثروت، ما آن طرف را رها می کنیم و این طرف را می گیریم. بینش مردم اینگونه بود و بنی امیه با همین بینش بر مردم مسلط شد.
وی ضمن انتقاد از برخی جریانات سیاسی گفت: این جریانات سیاسی که منطق بداخلاقی را دارند، میخواهند به قدرت برسند و وقتی رسیدند می خواهند بخورند و ببرند و نهایتا به دامن استکبار بریزند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

  • ×