» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » معاون فرماندار مبارکه: اداراتي كه تا كنون به تعهدات اشتغال خود عمل ننموده اند در اسرع وقت اقدام كنند
شهرستان مبارکه

معاون فرماندار مبارکه: اداراتي كه تا كنون به تعهدات اشتغال خود عمل ننموده اند در اسرع وقت اقدام كنند

فروردین 25, 1395 0012

جواد سلطاني معاون فرماندار در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري مباركه به تبيين بيانات مقام معظم رهبري و شعار سال ۹۵ اقتصادي مقاومتي ، اقدام و عمل پرداخت و افزود: كليه دستگاههاي اجرايي موظف هستند با تمام قوا در راستاي اجرايي نمودن شعار سال ، شكوفايي اقتصاد و ايجاد اشتغال پايدار گام بردارند.

سلطاني با اشاره به اينكه در شهرستان آموزش برخي از مشاغل مورد نياز نمي باشد، تصريح نمود: براي ايجاد اشتغال در شهرستان لازم است فرصتهاي شغلي جديد و مورد نياز شهرستان ايجاد گردد و آموزش ها متناسب با نياز و ظرفيت شهرستان انجام شود.

وي با تاكيد بر عمل نمودن دستگاههاي اجرايي بر تعهدات اشتغال خود و ثبت در سامانه رصد اشتغال ، خاطر نشان ساخت: دستگاههايي كه تاكنون به تعهدات خود عمل ننموده اند بايستي در اسرع وقت به تعهد خود عمل نمايند و بانكها نيزدر فرآيند پرداخت تسهيلات با سرعت عمل بيشتري اقدام كنند.

معاون فرماندار به لزوم ايجاد تعاوني هاي روستايي در شهرستان اشاره كرد و گفت: بخشداري ها بايد با توجيه دهياري ها و با همكاري بخش تعاون در راستاي ايجاد چنين تعاوني هايي براي ايجاد اشتغال اقدام نمايند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

  • ×