» اخبار ایران و جهان » دوازدهمین شب درگیری پلیس با معترضان فرانسوی
اخبار ایران و جهان

دوازدهمین شب درگیری پلیس با معترضان فرانسوی

فروردین 23, 1395 008

پلیس فرانسه امروز دوشنبه اقدام به جمع آوری چادرهای معترضان از میادین اصلی پاریس کرده اما تظاهرات کنندگان در نظر دارند که دوازدهمین شب اعتراضات پیوسته خود را نیز برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، اعتراضات مردم فرانسه به اصلاحات دولت این کشور در خصوص قانون کار ادامه دارد و در همین رابطه قرار است امشب دوازدهمین شب اعتراضات پیوسته در پاریس برگزار شود.

در همین رابطه پلیس برای کاهش سطح اعتراضات از صبح امروز شروع به جمع آوری چادرهای معترضان که در میادین اصلی شهر پاریس دایر شده اند کرده است.

این وضعیت در حالی است که اتحادیه کارگران و اتحادیه دانشجویان فرانسه اعلام کردند تا زمان اعمال تجدید نظر در قانون کار جدید به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.

دولت فرانسه بر این باور است افرادی که شاغل هستند و کار دارند باید از بخشی از حقوق خود چشم بپوشند تا عرصه برای بیکاران نیز باز شود. طی ۸ سال گذشته همه ساله از تعداد مشاغل و حرفه های کشور فرانسه کاسته می شود.

این در حالیست که انجمن کارفرمایی فرانسه موسوم به مدف (MEDEF) از دولت فرانسه در اعمال اصلاح قانون کار حمایت می کند اما استدلال تظاهرات کنندگان این است که فرانسه به حد کافی متحمل برنامه های ریاضتی اقتصادی بوده است.

http://media.mehrnews.com/d/2016/04/11/4/2045767.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×