» عمومی » سرگرمی » فال روز 7 بهمن 1392
سرگرمی

فال روز 7 بهمن 1392

بهمن 6, 1392 009

فروردین:

امروز ممکن است که احساس کنید بین شما و خانواده تان تنش به وجود امده. عزیزانتان لزوما با ایده های پیشرفت گرایانه تان موافق نخواهند بود. درمورد آن فکر کنید. شاید دارید کار اشتباهی می کنید. به عنوان مثال، شاید به جای نشان دادن علاقه به همسرتان فقط درمورد خودتان حرف می زنید.

اردیبهشت:

نباید کارهایتان را با نقص روربرو کنید. ویژگی هایی مثل استقامت، وفاداری، اعتقادات محکم و عادت های ثابت می توانند امروز به راحتی تبدیل به حالات عکس شوند. درنتیجه، شاید به نظر فضول و پرخاشگر بیایید و کسی نتواند با شما سازش کند.

خرداد:

امروزبه شما که گاهای اوقات بسیار دراماتیک می شوی، امید داشتن ارتباطاتی غنی به شما می دهد. ظرافت و فضل و دانشتان با یک حریف نجیب مواجه خواهد شد و باهم باید به جنگ بپردازید. اگر درمورد ایده تان خیلی مطمین هستید، البته که شکست دادن شما خیلی سخت خواهد بود.

تیر:

امروز شما که خیلی تاثیر پذیر هستید، با رخدادهای مثبت و منفی باهم روبه رو می شوید و خلق و خویتان هم تعیین کننده پاسخ هیجانیتان به آنها خواهد بود. رخدادهای غیرمنتظره مثل خریدهای برنامه ریزی نشده یا هدیه هایی که شما را به اهدافتان نزدیک تر می کنند.

مرداد:

شانس هنوز هم یار شماست. ولی کمی پراکنده خواهد بود. درطول روز خودتان را از نظر شانس فراموش شده می یباید. تنش افزایش یافته در خانواده ممکن است رشد کند و تبدیل به یک مرافعه شود. سخاوتمند باشید و برای منحرف کردن این شرایط از حس شوخ طبعیتان استفاده کنید.

شهریور:

امروز ممکن است که شهریوری های معمولی با مشکلات غیرمعمولی مواجه شوند که به نظر می آید حل کردنشان خیلی سخت است. مطرح کردن یک ایده ی خلاقانه و یا فنی مستلزم ملاحظات اضافی و شرایط ویژه ای است. احتمال این وجود دارد که اسا و پایه لازم را نداشته باشید، یعنی زمان و اعتمادبنفس.

مهر:

برنامه هایتان برای آینده ممکن است کمتر از آنچه که از اول می پنداشتید روشن و واضح باشند. ارتباطات غیررسمی می تواند هم لذت بخش و هم دردسرساز باشد. امروز شادی به این تیجه برسید که روابط ایده آل اصلا وجود ندارند، و دوستی هم در این مورد استثنا نیست.

آبان:

پذیرا نبودن برای انتقاد یک جنبه متضاد با عینیت شماست. با چشمان دیگران نگاهی به خودتان بیندازید. هر آبان ماهی قادر نیست که به کله شقی خود و محافظه کاری اش اعتراف کند، اگرچه در اکثر موارد این قضیه حقیقت دارد. ساده تر و بامزه تر باشید.

آذر:

امروز همه چیز به شما بستگی ندارد. هنوز هم همه چیز با حالت هیجانی اولیه شان تعریف می شوند. لبخندتان می تواند یخ را آب کند. البته غم و اندوهتان نیز می تواند تاثیر عمیقی روی کسانی که به شما اعتماد دارند بگذارد.

دی:

ممکن است که با عطشتان برای شرط بندی و بیدار ماندن تا نصفه شب خودتان را نابود کنید.امروز روز مناسبی برای یک تصمیم گیری مهم یا هرچیزی مرتبط بچه هایتان نیست. ریسک شکست خوردن خیلی بیشتر از موفقیت است.

بهمن:

حتی آرام ترین شما هم در صورتی که عقایدتان مورد تجاوز قرار گیرند آماده جنگ خواهید شد. عکس العمل دردناکی به هرگونه محدودیت، مثل منع رفت و آمد آزادانه یا منع زدن حرف هایتان، خواهید داشت.قبل از حرف زدن خوب فکر کنید. چیزهایی که می گویید ممکن است برعلیه شما باشند.

اسفند:

امروز به خودتان بستگی دارد که از یک مکالمه حمایت کنید و یا اینکه ساکت بمانید. اگر میلتان به سحبت کردن بر شما غلبه کرد، قوانین سخت را پیروی کنید. هنگام انتخاب چرخه و موضوع مورد نظر برای مکالمه مراقب باشید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×