» عمومی » فرهنگی ادبی » پورشه مسئولیتی در قبال مرگ همراه پل واکر ندارد
فرهنگی ادبی

پورشه مسئولیتی در قبال مرگ همراه پل واکر ندارد

فروردین 18, 1395 0016

قاضی دادگاهی که مسئول رسیدگی به شکایتی مبنی بر مسئولیت پورشه در ماجرای تصادف و مرگ پل واکر بود، این کمپانی را بی تقصیر دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که پل واکر ستاره فیلم‌های «سریع و خشمگین» بر اثر تصادف با اتومبیل پورشه همراه دوستش راجر روداس کشته شد، دادگاه اعلام کرد در تصادفی که در سال ۲۰۱۳ رخ داد، کمپانی پورشه مسئول نبود.

خانواده روداس در ماه ژانویه امسال دادخواستی را تسلیم دادگاه کردند که بر مبنای آن این کمپانی اتومبیل‌سازی را مسئول بروز این تصادف اعلام می کرد.

با این‌حال قاضی دادگاه ایالتی آمریکا این کمپانی آلمانی را از هرگونه مسئولیتی مبرا دانست.

قاضی گفته است هیچ شواهدی مبنی بر این که مرگ روداس بر اثر عدم امکانات فنی در اتومبیل بوده، وجود ندارد و گزار‌ش‌های کارشناسی نیز این مساله را تایید می‌کند.

این در حالی است که دختر واکر و پدر او نیز هر یک شکایت‌های جداگانه‌ای را علیه کمپانی پورشه تسلیم دادگاه کرده‌اند.

وکیل میدو واکر دختر پل واکر اطمینان داده که حکم این دادگاه تاثیری در حکم موکل او ندارد. او با صدور بیانیه‌ای در هالیوود ریپورتر اعلام کرد: مسایل مورد استناد در این دو پرونده با هم بسیار متفاوت هستند و رای دادگاه فدرال درباره روداس که راننده اتومبیل بود، نمی‌تواند به مورد پل واکر تعمیم پیدا کند.

در این بیانیه آمده است: پل واکر پدر میدو در صندلی جلو نشسته بود و پس از تصادف اتومبیل در اتومبیل گیر کرد و مرگ او به دلیل آتش سوزی خودرو صورت گرفت.

http://media.mehrnews.com/d/2016/04/06/4/2041623.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×