وي با اشاره به بازارهاي هدف فولاد مبارکه ادامه داد: صادرات فولاد مبارکه عمدتاً به بازارهاي مختلف از جمله کشورهاي اروپايي، خاورميانه، خاوردور و آفريقا انجام گرديده و بيش از 65 درصد از محصولات به بازار اروپا صادر شده است. ضمن اينکه در سال 1394 براي اولين بار موفق به حضور در بازارهاي جديد کشورهاي مراکش والجزايردر آفريقا ، کشور لهستان در اروپاي شرقي و کشور ترکمنستان درآسياي ميانه شديم .
وي در ادامه سخنان خود تصريح کرد: يکي ديگر از نکات برجسته و عملکرد موفقيت آميز فولاد مبارکه در زمينه صادرات، افزايش سهم فروش به مصرف کنندگان نهايي بوده است بطوريکه بيش از 60 درصد از صادرات شرکت به مصرف کنندگان نهايي انجام ميگيرد.
محمود اکبري ترکيب محصولات صادراتي شرکت فولاد مبارکه را مشتمل برکلاف و ورق گرم، کلاف سرد و اسيدشويي و محصولات گالوانيزه برشمرد و افزود: علاوه بر اين همچنين مقداري از اسلب توليدي مازاد بر ظرفيت خط نوردگرم براي تکميل ظرفيت فولادسازي شرکت به بازارهاي مختلف صادرگرديده است.
وي خاطر نشان کرد: علاوه بر اين فولاد مبارکه در ماه اسفند نيز در زمينه صادرات به رکورد ماهانه جديدي دست يافت به نحوي که در آخرين ماه از سال گذشته 293 هزارتن انواع محصولات فولاد مبارکه و حدود 100 هزارتن اسلب هرمزگان جمعاً به ميزان 393هزار تن انواع محصولات فولادي و اسلب به بازارهاي جهاني صادر شد.
معاون فروش و بازاريابي فولاد مبارکه در پي کسب اين موفقيت در خاتمه از حمايتها و تلاشهاي کليه واحدهاي سازمان در تحقق اهداف صادراتي شرکت تشکرو قدرداني نمود.