» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » حسین رحیمی: راهپیمایی 22بهمن نماد همه برنامه های دهه فجر است
اخبار شهرستان مبارکه

حسین رحیمی: راهپیمایی 22بهمن نماد همه برنامه های دهه فجر است

بهمن 6, 1392 009

به گزارش سایت شمس مبارکه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه گفت: چکیده و نمود همه برنامه های بزرگداشت دهه فجر در راهپیمایی عظیم یوم الله 22بهمن و با حضور گسترده و انقلابی مردم ایران اسلامی متجلی می شود.

حسین رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از آغاز برنامه های اجرایی ستاد دهه فجر از پنجم بهمن و هفته استقبال خبر داد و افزود: برنامه های دهه فجر توسط دستگاههای فرهنگی و ادارات مختلف از 12 تا 22 بهمن اجرا خواهد شد.

آذین بندی معابر و خیابان ها و اماکن توسط کمیته های مردمی در هفته استقبال از دهه مبارک فجر آغاز و توزیع اقلام تبلیغی و فرهنگی از طریق ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می شود.

رحیمی گفت: برنامه های گرامیداشت دهه فجر شهرستان مبارکه در قالب یک ستاد اصلی، شش ستاد فرعی و 15 کمیته تخصصی برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار شهرستان مبارکه در جشن های سالگرد انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دهه فجر یادآور به نتیجه رسیدن مبارزات خونین مردم با طاغوت بود و مردم باید در مراسم بزرگداشت آن حضور جدی داشته باشند.

رحیمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات مادی و معنوی زیاد در شهرستان داشته است اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران اتفاقی عظیم و تاریخی بود که بدون بصیرت، استقامت، پایداری مردم و مهم تر از همه اراده خلل ناپذیر هدایت گر آن امکان به وقوع پیوستن نداشت.

وی با بیان اینکه این شهرستان پس از پیروزی انقلاب پیشرفت های بزرگ داشته گفت: حضور عمیق و گسترده عمومی در برنامه های دهه فجر می تواند موجبات یأس و ناامیدی و سرخوردگی دشمنان نظام را به دنبال داشته باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×