» مطالب ویژه » با پیگیری های صورت گرفته تنها تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی شهرستان مبارکه از لیگ برتر کنار نمی‌کشد
مطالب ویژه - ورزش شهرستان مبارکه

با پیگیری های صورت گرفته تنها تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی شهرستان مبارکه از لیگ برتر کنار نمی‌کشد

فروردین 12, 1395 0012

سرمربی تیم فوتبال ساحلی یاران مبارکه گفت: بر خلاف بحث‌هایی که در زمینه انحلال تیم فوتبال ساحلی یاران مبارکه در مسابقات لیگ برتر شنیده می‌شد، با کاهش برخی هزینه‌ها ، در صدد تیم‌داری هستیم و این تیم از لیگ برتر کنار نمی‌کشد.

محسن صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری شمس با اشاره به مشکلات پیش آمده برای این تیم و بحث انحلال آن اظهار داشت: تیم ما از زمان حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تا سال گذشته به صورت خصوصی و زیر نظر تنها مالک باشگاه اداره و هزینه‌های آن تأمین می‌شد و در فصل جاری تا به امروز با هزینه های شخصی کار های مقدماتی آماده سازی تیم را انجام داده ایم.

وی افزود: با این حال، امسال بعد از حضور رسمی تیم در شهرستان مبارکه قرار شد که به طور رسمی در اختیار مبارکه قرار گیرد به شهرستان شود و فکر می‌کنم مشکلات پیش آمده به دلیل عدم آشنایی مسئولان با این تیم بود.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی یاران مبارکه ادامه داد: روز چهارشنبه آخرین روز تحویل مدارک و پرداخت هزینه و دریافت کارت بازی بازیکنان برای بازی جمعه‌ی هفته بعد بود و ما تا روز سه‌شنبه نتوانسته بودیم پولی آماده کنیم و درباره مورد قبول واقع شدن مدارک بازیکنان از طرف فدراسیون دچار سردگمی و درون فضای استرسی قرار گرفته بودیم.

وی پیرامون رفع مشکلات این تیم اصفهانی تصریح کرد: پس از پیگیری‌های صورت گرفته و تفاهم بین مدیرعامل باشگاه و مسئولان مبارکه، بخشی از سهام باشگاه یاران به طور رسمی به ارگان‌های شهرستان مبارکه واگذار شد و قرار است که مسئولان مبارکه حمایت‌های لازم را از آن انجام دهند.

صالحی با بیان اینکه شهرستان مبارکه یک شهرستان صنعتی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، تیم‌های این شهرستان نباید در زمینه تأمین هزینه‌های خود با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنند زیرا استعدادهای بسیار زیادی در این شهرستان وجود دارد که بعضی از آن‌ها در تیم ملی بازی کرده‌اند و آنها نیاز به حمایت دارند.

وی با بیان اینکه این جوانان سرمایه‌ها و افتخارات شهرستان و ‌استان هستند، افزود: وضعیت تیم ما در حال حاضر بسیار خوب به شمار می‌رود و ما روز گذشته یک دیدار دوستانه با تیم کوثر اردکان برگزار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی یاران مبارکه با ابراز امیدواری از رفع مشکلات این تیم اصفهانی اضافه کرد: انتظار می‌رود که با بازگشایی رسمی ادارات در روز شنبه سهام به ارگان‌های مبارکه منتقل و حمایت‌های مالی صورت گرفته و فدراسیون مجوز بازی را به این تیم بدهد.

صالحی در پایان ضمن تشکر از همکاری مسئولین شهرستان از دکتر ذاکری فرماندار شهرستان مبارکه و آقای موسوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه به خاطر پیگیری و همکاری های صورت گرفته تشکر و قدردانی کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×