» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » 8 تبعه غیرمجاز افغانی در حادثه‌ جاده اردکان جان باختند
اخبار ورزشی

8 تبعه غیرمجاز افغانی در حادثه‌ جاده اردکان جان باختند

بهمن 5, 1392 1032

در این حادثه که در ساعات پایانی شب گذشته رخ داد، یک خودروی زانتیا در حالی که با چراغ خاموش در جهت خلاف مسیر حرکت می‌کرد، با یک کامیون به صورت رو در رو تصادف کرد و هشت نفر در این حادثه کشته شدند.

راننده ایرانی این خودرو، 11 تبعه افغانی غیرمجاز را در خودروی زانتیای خود جاسازی کرده بود و برای اینکه پلیس متوجه او نشود، با چراغ خاموش در مسیر خلاف در حرکت بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان در این باره به خبرنگار فارس گفت: این خودرو در مسیر خلاف با چراغ خاموش در حال حرکت بوده که در محل نوگنبد در 63 کیلومتری اردکان، با یک کامیون تصادف کرده و هشت نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

جواد کمال آبادی بیان کرد: امدادگران پایگاه سیدنورالدین اردکان در فاصله بسیار کمی از وقوع حادثه، خود را به محل رساندند و مصدومان حادثه به بیمارستان نایین منتقل شدند.

به گزارش فارس، شاهدان این ماجرا، حرکت راننده زانتیا را نوعی خودکشی اعلام کردند زیرا محور نایین – اردکان در ساعات پایانی شب اغلب محل تردد کامیون‌ها و اتوبوس‌های مسافربری است و تا حدی نیز مسیر شلوغ و پرترددی است و حرکت در جهت خلاف مسیر، آن هم با چراغ خاموش با این تعداد مسافر غیرمجاز، اقدامی دور از ذهن است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×