» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » برپایی خیمه های معرفت در جوار امامزادگان شهرستان مبارکه در ایام نوروز
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

برپایی خیمه های معرفت در جوار امامزادگان شهرستان مبارکه در ایام نوروز

فروردین 3, 1395 0020

مسئول نمایندگی اوقاف مبارکه گفت: خیمه های معرفت در جوار امامزادگان با برنامه هایی همچون؛ غرفه ویژه کوکان، ایستگاه همه واقف باشیم و… به مسافران اصفهان ارائه خدمت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شمس، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علی مبشری اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری ویژه برنامه سال تحویل در جوار ۱۰ بقعه متبرکه شهرستان مبارکه برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین با اجرای این ویژه برنامه بیش از ۷۰۰۰ نفر در جوار بقاع متبرکه شهرستان مبارکه حضور داشتند.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در ادامه افزود: این مراسم یک ساعت قبل از سال تحویل با برنامه هایی همچون؛ سخنرانی، قرائت دعای توسل، قرائت حدیث کساء، قرائت دعای تحویل سال اجرا شد و در ادامه نیز بیانات مقام معطم رهبری (دامت برکات) نیز به صورت مستقیم برای زائران پخش شد.

مبشری در ادامه بیان کرد: همچنین پس از پایان مراسم نیز پنج گلزار شهدا که در جوار بقاع متبرکه واقع شده بودند نیز غبار روبی و عطر افشانی شدند.

وی ادامه داد: سخنران ویژه برنامه سال تحویل در جوار امامزاده سلیمان (ع) شهر دیزیچه نیز حجت الاسلام و المسلمین صانعی امام جمعه این شهر بود.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه در ادامه عنوان کرد: بسته های فرهنگی و تبرکی نیز در بین زائران و مسافران پس از مراسم سال تحویل توزیع شد و همچنین در جوار امامزاده شعبان (ع) روستای اراضی نیز بین کودکان ماهی قرمز به صورت رایگان و در جوار چند امامزاده دیگر نیز آش نذری بین زائران توزیع شد.

مبشری در ادامه اضافه کرد: همزمان با این مراسم نیز خیمه های معرفت در جوار امامزادگان با برنامه هایی همچون؛ غرفه ویژه کوکان، ایستگاه همه واقف باشیم، پاسخگویی به مسائل شرعی و… نیز راه اندازی شدند و در طول این ایام نیز به زائران و مسافران ارائه خدمات فرهنگی می دهند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×