» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » همدلي اعضاي شوراي شهر ،شهردار و مردم مبارکه كارساز شد
اخبار شهرستان مبارکه

همدلي اعضاي شوراي شهر ،شهردار و مردم مبارکه كارساز شد

بهمن 4, 1392 009

حالا قدم به هر محله مباركه كه بگذاري ،با پارچه نوشته اي مواجه مي شوي كه در آن خبر از برگزاري جلسات هم انديشي شهردار، اعضاي شوراي شهر با مردم دارد .

به گزارش سایت شمس مبارکه به نقل از روابط عمومي شهرداري ،رويكرد جديد مقامات شهري در تماس مستقيم با اهالي محلات مختلف و بررسي مطالبات آنها ،نشان از بلوغ اجتماعي و رشد فكري مردم و مسئولين مي دهد .
كما اينكه چهارشنبه گذشته ،اعضاي شوراي شهر با اتفاق ناصر نفري شهردار مباركه ميهمان جمع صميمي اهالي محله سرارود در مسجد ۱۴ معصوم اين محله بودند .
در اين نشست ،ابتدا برخي از مطالبات از جمله در بن بست قرار گرفتن محله ،تكميل بلوار غدير و تعريض پل رودخانه شور ،احداث سالن چندمنظوره ورزشي ،تكميل مخزن كتابخانه فرهنگسراي اشراق توسط نماينده اهالي مطرح و به بحث گذاشته شد .
ناصر نفري شهردار مباركه در پايان اين نشست و در خصوص جمع بندي نتايج جلسه گفت:جلسه خيلي خوبي بود و با تقارب درخواستهاي ارائه شده با ظرفيت هاي در اختيار شهرداري ، به نقاط مشتركي رسيديم كه انشاء الله هدف گذاري هاي آن بزودي عملياتي خواهد شد .
وي افزود :شهرداري همواره در خدمت مردم خواهد بود و مي كوشد براي رسيدن به يك شهر آرماني از خرد جمعي و همكاري مردمي بهره گيرد .
در پايان اين نشست ،اعضاي مدعو به همراه امام جماعت محله و جمعي از مردم به زورخانه محل رفته و ساعاتي را در كنار پهلوانان شهر سپري
 نمودند.
IMG_7341

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×