» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پیام تبریک فرماندار شهرستان مبارکه به مناسبت ۲۵ اسفند روز شهردار
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پیام تبریک فرماندار شهرستان مبارکه به مناسبت ۲۵ اسفند روز شهردار

اسفند 25, 1394 0016

علي اصغر ذاكري با صدور پيامي ۲۵ اسفند، روز شهردار را به همه شهرداران شهرستان تبريك گفت.

به گزارش پایگاه خبری شمس متن پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

نامگذاري ۲۵ اسفندسالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهيد مهدي باكري به عنوان روز شهردار اقدامي ارزنده و فرصتي مغتنم است تا ضمن قدرداني و تجليل از فعاليت هاي خالصانه و شبانه روزي خادمان مردم در عرصه هاي مختلف شهرداري و مديريت شهري، به ارزيابي عملكرد و فعاليت هاي اين نهاد اجتماعي به منظور ارتقاي سطح خدمت رساني به مردم پرداخته شود.

شهرداران كليد داران شهرها، حافظان حقوق شهروندانند كه بذر آباداني را در گستره خدمت مي فشانند تا از رويش آن جوانه هاي بالندگي از دل شهرها سربرآورد. شهرداران در ميدان اجراي خدمات شهري نه بنايي بي پاي بست كه فرهنگ را پايه هاي سازندگي، عمران و آباداني مي نهند و سازه اي مستحكم بر پيكره و شاكله شهري مي سازند كه تا به ثريا اوج مي گيرد. قطع به يقين نامگذاري «روز شهردار» در تقويم ملي كشور، حاكي از نقش شهرداران در هماهنگي آهنگ توسعه شهري است

روز شهردار، بي شك فرصت مناسبي است تا شهروندان از عملكرد و خدمات اين نهاد آگاه شوند،شهرونداني كه ركن اصلي جامعه و ولي نعمتان هستند .بدون شك عملكرد ما زير ذره بين شهروندان رصد شده و ما با انتقادات و پيشنهادات سازنده آحاد جامعه پيشرفت خواهيم كرد.

 امروزه در مديريت هاي شهري بايد نگاه كارشناسانه و بهره گيري از توانايي صاحب نظران در عرصه خطير سيما و منظر شهري، تأكيد بر رعايت دقيق قوانين و مقررات، در نظر گرفتن اصول فني در مقاوم سازي اماكن عمومي  و منازل مسكوني، توجه ويژه به مسائل ترافيكي و توسعه حمل و نقل عمومي و فضاهاي سبز شهري، عنايت به گسترش اماكن تفريحي و فرهنگي و در راس همه اين فعاليت ها تكريم مردم و پاسخگويي سريع و به موقع با هدف جلب و ارتقاي سطح رضايت مندي آنها بعنوان ولي نعمتان  را در دستور كار خود قرار بدهند و با جديت در جهت تحقق اين اولويت ها بكوشند.

 اينجانب فرا رسيدن ۲۵ اسفند روز شهرداري را به همه دست اندركاران و مسئولان و پرسنل خدوم شهرداري هاي شهرستان و همچنين اعضاي محترم شوراهاي اسلامي شهرها كه نقش مهمي را در سياستگذاري و برنامه ريزي هاي شهري برعهده دارند، تبريك گفته  و ضمن تاكيد بر توجه شهرداران به سياست ها و برنامه هاي دولت تدبير و اميد، موفقيت روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

علي اصغر ذاكري

فرماندار شهرستان مباركه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×