» اخبار ایران و جهان » مهندس ناصر نفری رسما به عنوان شهردار مبارکه معرفی شد
اخبار ایران و جهان - اخبار شهرستان مبارکه - شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

مهندس ناصر نفری رسما به عنوان شهردار مبارکه معرفی شد

مهر 3, 1392 1024

nafari

 

طی مراسمی که با حضور مسئولان استان و شهرستان برگزار شد …..

طی مراسمی که با حضور مسئولان استان و شهرستان  در تاریخ ۳۱/۶/۹۲ برگزار شد جناب آقای ناصر نفری به عنوان شهردار مبارکه معرفی و رسما کار خود را در شهرداری مبارکه شروع نمود. مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری اصفهان در این مراسم با اشاره به فعالیت های شورای اسلامی شهر در این شهرستان اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر مبارکه همواره شهردار را به عنوان یکی از اعضای خود حس می کنند و تلاش می کنند که با صمیمیت، زمینه حل مشکلات مردم را فراهم آورند.
محسن سعیدبخش با اشاره به لزوم توجه به فعالیت های فرهنگی در شوراهای اسلامی شهر و روستان خاطرنشان کرد: شهرداری ها باید علاوه بر فعالیت در حوزه عمران، به مسائل فرهنگی شهرها و روستاها نیز رسیدگی کنند و توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر را در دستور کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه همه باید برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند، خاطرنشان کرد: شهرداری مبارکه طی سال های گذشته فعالیت های بزرگی از خود .به یادگار گذاشته و بدون شک این مسئله می تواند در آینده نیز ادامه داشته باشد و مشکلات مردم در سطح شهر را حل کند.
مدیر کل امور شهری و روستایی استانداری اصفهان اضافه کرد: در استان اصفهان ۱۰۵ شهر وجود دارد و مردم این شهرها همواره برای رسیدن به جایگاه مناسب در جامعه تلاش کنند.    همچنین در این مراسم از خدمات و تلاشهای شش ساله جواد جمالی  در شهرداری مبارکه به صورت ویژه .تقدیر و تشکر شد

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×