» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: مدیران تا لحظه آخرخدمت با قدرت به کار خود ادامه دهند
اخبار شهرستان مبارکه

فرماندار مبارکه: مدیران تا لحظه آخرخدمت با قدرت به کار خود ادامه دهند

بهمن 4, 1392 0212

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه و به نقل از ایرنا ،  ˈمهدی سلیمانی ˈ روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مبارکه بابیان اینکه همه ما سرباز نظام جمهوری اسلامی هستیم، افزود: بدون توجه به شایعاتی که در این شهرستان در خصوص تغییر و تحول مدیران مطرح شده باید به کارهای محوله با قوت و قدرت ادامه دهیم.

وی با تاکید بر افزایش بازرسی از فروشگاهها و اصناف با توجه فرا رسیدن ماههای آخر سال گفت: ضرورت دارد که در جهت رفاه حال مردم و جلوگیری از بروز مشکلات، دستگاه های نظارتی بازرسی های خود را در ماههای آخر سال افزایش دهند.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه کمبود آب برای کشاورزی مشکل جدی این شهرستان است افزود: با وجود اطلاع رسانی نظام صنفی آنگونه که انتظار است از طرح ثبت نام برای صدور مجوز حق آبه کشاورزی در مبارکه استقبال نشده است.

وی صدور پروانه حق آبه را بسیار مهم دانست و افزود: براساس قانون، دولت موظف است در سال هایی که کشت انجام نمی شود، خسارت کشاورزان دارای پروانه حق آبه را جبران کند.

سلیمانی بابیان اینکه دریافت خسارت در زمان خشکسالی، زندگی کشاورزان را تامین می کند گفت: کشاورزان برای خرید آب، پولی را در سال های گذشته پرداخت کردند اما سند قانونی برای آن دریافت نکرده اند.

فرماندار شهرستان مبارکه افزود: اجرای طرح ثبت نام برای صدور مجوز حق آبه کشاورزی، مشکلات کشاورزان را برای دریافت خسارت در زمان خشکسالی کاهش می دهد.

شهرستان مبارکه با 142 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غرب اصفهان قرار دارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

تعداد دیدگاهها: 2

  1. احسان

    سلام .خوب شدکه اقای فرماندارگفته مدیران بایدتالحظه اخربه کارخودادامه دهند چون احتمالامدیران شهرستان نمیدانستند وبااین صحبت الان دارند بدون توجه به شایعات به کارخود باقدرت کامل ادامه میدهند.

  2. شاطر احمد

    احسان جان . این برای اندک مدیران که از لحظه اول کار میکردند نه غالب مدیران که لحظه آخر به فکر افتادند .فهمیدی؟ خودم هم نفهمیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×