» اخبار ایران و جهان » وحدت و ازخودگذشتگی نداشته باشیم، قطعا شکست خواهیم خورد
اخبار ایران و جهان

وحدت و ازخودگذشتگی نداشته باشیم، قطعا شکست خواهیم خورد

اسفند 22, 1394 0013

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید به این نکته توجه کرد که اگر وحدت و ازخودگذشتگی نداشته باشیم قطعا شکست خواهیم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست هم اندیشی برگزیدگان مرحله اول انتخابات و نامزدهای مرحله دوم ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدال گرایان که صبح امروز در کتابخانه ملی برگزار شد، اظهارداشت: ما در گذشته یک نظمی به لحاظ سیاسی داشتیم و شرایطی به وجود آمده که این نظم تغییر کرده است.

وی افزود: عملکرد دولت نهم و دهم باعث شد این نظم تغییر کند؛ هم اصلاح طلبان، هم اصولگرایان و هم مطالبات مردم تغییر کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مردم در سال ۹۲ به این رای دادند که کشور باید به شکل دیگری اداره شود و از دعوا، سیاست خارجی خاص و عدم پیشرفت کشور خسته شده بودند و به شعار دیگری رای دادند.

واعظی خاطرنشان کرد: ما در حزب اعتدال و توسعه به این نتیجه رسیدیم که عده ای علاقه مند هستند که نتایج به گونه ای دیگر رقم بخورد و تنها راه حل این بود که به دنبال این باشیم تا معتدلین در کل کشور دور هم جمع شوند.

وی ادامه داد: در این شرایط ۳ ضلع اعتدال و توسعه، اصلاح طلبان معتدل و اصولگرایان معتدل دور هم جمع شدند و ما توانستیم اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل که نمی توانستند به یک نتیجه برسند را در حزب اعتدال و توسعه دور هم جمع کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اگر وحدت نداشته باشیم، وضعیتمان بهتر از گذشته نخواهد شد، ادامه داد: با تعامل، همکاری و ازخود گذشتگی، وحدت خود را در داخل باید حفظ کنیم تا امید مردم ناامید نشود.

واعظی خاطرنشان کرد: ما به عنوان دولت و حزب اعتدال و توسعه بر مجلس دخالت نمی کنیم اما باید به این نکته توجه کرد که اگر وحدت و ازخودگذشتگی نداشته باشیم قطعاً شکست خواهیم خورد.

http://media.mehrnews.com/d/2016/02/01/4/1984964.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×