» عمومی » سرگرمی » فال روز 3 بهمن 1392
سرگرمی

فال روز 3 بهمن 1392

بهمن 2, 1392 0020

فروردین:

امروز تحرک با کنجکاوی ترکیب خواهد شد. در مورد یک ایده نباید فقط بحث کنید، باید آنرا بدون هیچ تاخیری به اجرا بگذارید. در کل، درکتان از پروژه های جذاب و منحصر به فرد، متعادل تر و هدفمند تر خواهد بود. امروز روزی ایده آل برای کارهای اداری، ملاقات، ورزش و مدیریت و غیره است.

اردیبهشت:

نباید ساعت ها از وقتتان را برای تحلیل سوالات سوزان بگذارید. اگر در تفکر منطقی خوب هستید، اکثر مشکلات و مسایل کنونی بدون کوششتان حل خواهند شد. وقت آن نیست که خیلی محافظه کار و کم سرعت باشید. این ویژگی ها ممکن است جدا مانع پیشرفتتان شوند.

خرداد:

امروز پر از انرژی خواهید بود. به هرحال، شانس و ایمان به محافظت از طرف خداوند می تواند شما را هل داده و منفعل بودن و تنبلیتان را از بین ببرد. درنتیجه تنبلی ها یک شانس خارق العاده را از دست می دهید و هیج کس توانایی های واقعیتان را نخواهید دید. امروز را به بطالت نگذرانید. به سرعت، فضای آزاد و آزادی نیاز دارید.

تیر:

امروز جایی برای حساسیت بیش از اندازه تان نیست. دلبستگی های خانوادگی که عمیقا ریشه در قلبهایتان دارد، به ایجاد تعلق های دوستانه و مخاطبان کاری کمک خواهد کرد. باید مکالمات خودمانی و دخالت کردن در کارهای دیگران را به روز دیگری محول کنید.

مرداد:

امروز شادی به دنبال آنهایی خواهد بود که دوستان زیاد و علایق غیرمعمولی در کنار آن دارند. تلاشتان برای تمرکز روی برنامه روزانه معمولتان و پیروی از آن منجر به چیزی جز خستگی و نیاز سریع به استراحت نخواهد شد. احساس شادی حقیق خواهید داشت اگر دوستان و حامیانتان همراهتان باشند.

شهریور:

برای موفقیتتان کافی نخواهد بود که تحلیل کنید، ارتباط داشته باشید و اطلاعات را پردازش کنید. نیاز به این دارید که سریع عمل کنید و افکار پیش رونده داشته باشید. تنها در این صورت است که دانشتان مفید واقع خواهد شد. از مهارت های عملیتان فعالانه تر استفاده کنید(کارهای اجتماعی، کار با ابزارها و تجهیزات و غیره).

مهر:

تمام آنهایی که در ماه مهر به دنیا آمده اند، کاندیداهای عالی برای رهبر شدن، پیشوا شدن و آدم سرشناسی شدن خواهند بود. البته عجیب است که همه ی شما مایل نخواهید بود که از این خصیصه استفاده کنید و بسیاری نسبت به هرگونه موفقیت رسمی بی تفاوت خواهند بود.

آبان:

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که ممکن است امروز انجام دهید این است که تنها باشید! امروز روز این است که در میان همه چیز باشید، تبادل نظر کنید و کمک های فعالانه ای فراهم کنید. هرچه در گروه های مختلف، انجمن ها و سازمان ها دوستان بیشتری داشته باشید، برایتان ساده تر خواهد شد که به اهدافتان برسید.

آذر:

امروز روز خیلی خوبی برای هرگونه تعهد و قبول وظیفه و همچنین فعالیت های شراکتی موفقیت آمیز است. سعی کنید که سخاوتمند تر و دموکراتیک تر باشید. سعی نکنید که تنها و خودخواه باشید و انتظار داشته باشید دیگران به شما افتخارات بدهند. یاد بگیرید که ابتکارات و موفقیتتان را به اشتراک بگذارید.

دی:

وظایف کاری امروزتان ممکن است که تنها محدود به نامه نگاری، تولید اطلاعات، و ارتباطات در اینترنت شود. شاید محبور شوید که اعضای کارکنان جدید را آموزش دهید. گوشی موبایلتان را آماده نگه دارید. اطلاعات دریافت شده باید به سرعت مورد استفاده قرار گیرند.

بهمن:

امروز باید منتظر موفقیت در کسب و کار، ورزش، هنرهای فنی و فعالیت های اجتماعی و هوشی باشید. اگر پدر یا مادرید، با اشتیاق روی تربیت و پرورش فرزندتان تمرکز می کنید. قطعا باید در کسب و کار و ارتباطات شخصیتان نابغه باشید.

اسفند:

امروز به سختی تحت کنترل شرایط هستید. برای حفظ تعادلتان، مرتبا مجبورید که با نیازها و هملکرد دیگران سازگار شوید. این موقعیت خوبی خواهد بود که بعضی از مهارت های کارهای خانگی را بیاموزید (مثلا اصول هنرهای آشپزخانه و تعمیر). اگر چیزی جمع و جور نشد، نداشتن دانش خود را سرزنش کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×