» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » بازديد وزير صنعت، معدن و تجارت از دستاوردهاي فولاد مبارکه در عرصه توليد ورق هاي ويژه صنايع خودرو سازي
فولاد مبارکه

بازديد وزير صنعت، معدن و تجارت از دستاوردهاي فولاد مبارکه در عرصه توليد ورق هاي ويژه صنايع خودرو سازي

اسفند 17, 1394 009

محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت در جريان برگزاري نخستين نمايشگاه توانمندي‌هاي صنعت خودروي ايران از غرفه فولاد مبارکه بازديد نمود و ضمن ديدار با دکتر بهرام سبحاني مدير عامل فولاد مبارکه با آخرين دستاوردهاي فولاد مبارکه در زمينه توليد ورق هاي ويژه صنايع خودرو سازي آشنا شد.

در اين نمايشگاه که روزيکشنبه 9 اسفند ماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران گشايش يافت، 212 شرکت داخلي از جمله فولاد مبارکه در فضاي نمايشگاهي با وسعت 35 هزار مترمربع آخرين محصولات مرتبط با خودرو که در داخل کشور توليد شده است و همچنين خودروهاي توليد داخل را به معرض نمايش گذاشتند.

در حاشيه اين نمايشگاه، سومين همايش بين‌المللي صنعت خودرو ايران با حضور 121 شرکت خارجي از کشورهاي اتريش، فرانسه، چين، آلمان، ايتاليا، ژاپن،کره‌جنوبي، هند و 359 شرکت داخلي برگزار شد.

گفتني است اين همايش با هدف معرفي توانمندي‌هاي شرکت‌هاي خودروساز، قطعه‌ساز و ساير شرکت‌ها و مؤسسات و نهادهاي پروژه‌اي وخدماتي و افزايش مبادلات تجاري و رونق اقتصادي در چهار حوزه خودروسازي و زنجيره تأمين، تحقيق و توسعه، طراحي و ارتقاي کيفيت و استاندارها برپا شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×