» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » فولاد مبارکه همواره از توان تخصصي شرکتهاي مختلف فني و مهندسي استفاده نموده است
فولاد مبارکه - مطالب ویژه

فولاد مبارکه همواره از توان تخصصي شرکتهاي مختلف فني و مهندسي استفاده نموده است

اسفند 16, 1394 009

در “دوازدهمين همايش ملي روز مهندسي” با حضور مسئولان کشوري و استاني از شرکت فولادمبارکه اصفهان به عنوان توليدکننده محصول برتر تحقيق و توسعه با اهداي تنديس و لوح تقدير تجليل شد.

به گزارش خبرنگار فولاد در اين مراسم از محصول ورق ميکروآلياژي استحکام بالا گريد MC500S که حاصل تلاش و هم‌فکري مهندسان و متخصصان شرکت فولاد مبارکه مي‌باشد و براي استفاده در ساخت خودروهاي سنگين توليد شده است، پس از يک دوره ارزيابي به عنوان محصول برتر تحقيق و توسعه ياد شد و توانست تنديس و لوح برتر اين همايش را به خود اختصاص دهد.

بنا براين گزارش در اين مراسم دکتر بهرام سبحاني مديرعامل فولاد مبارکه اصفهان که يکي از سخنرانان اصلي اين همايش بود به نقش محوري مهندسان در توسعه آينده کشور تأکيد و تصريح کرد: شرکت فولاد مبارکه همواره از توان تخصصي شرکت‌هاي مختلف فني و مهندسي استفاده نموده است و در فضاي پساتحريم نيز لازم است از اين فرصت به نحو مطلوب در جهت رفع نيازهاي کشور استفاده کنيم.

وي در همين رابطه خاطرنشان کرد: بايد با ايجاد شرکت‌هاي مشترک ايراني و خارجي و به‌ويژه بهره‌گيري از توان مهندسي کشور روند توسعه و پيشرفت صنعت کشور را تسريع نمائيم و اقدامات گسترده‌اي براي انتقال هرچه بيش‌تر دانش فني مهندسي و تکنولوژي روز دنيا به داخل کشور انجام دهيم.

به گزارش خبرنگار فولاد دوازدهمين همايش ملي روز مهندسي” با حضور و مشارکت سازمان‌ها و تشکل‌هاي فعال در حوزه‌هاي مختلف صنعتي و مهندسي با شعار “تفکر مهندسي، راهکار بنيادي و پايدار در بهبود و توسعه فضاي کسب و کار” و با هدف تجليل از سازمان‌ها و واحدهاي فني و مهندسي نمونه و تجليل از پيشکسوتان و مهندسين برتر و نمونه و همچنين تجليل از مهندسين جوان برگزيده در روز هاي 12 و 13 اسفندماه سال جاري در محل اتاق بازرگاني اصفهان، برگزار شد.

گفتني است هر ساله پنجم اسفندماه مقارن با زادروز بزرگ مرد مهندسي ايران، خواجه نصيرالدين طوسي به نام “روز مهندس” نام‌گذاري شده است که به اين مناسبت، هر ساله جشنواره‌هايي به مناسبت بزرگداشت اين حکيم شهير و فرزانه ايراني و به منظور تجليل از خدمات تلاشگران جامعه مهندسي کشور، با همت انجمن‌ها و سازمان‌هاي دولتي و تشکل‌هاي فعال در عرصه‌هاي فني و مهندسي، برگزار مي‌گردد. نامگذاري اين روز در تقويم مناسبات ملي کشورمان، در راستاي توجه به نقش والا و ارزشمند مهندسان کشور و نقش آنها در توليد ثروت و رونق اقتصاد مي‌باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×