» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » افزایش 6 برابری رشته های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد مبارکه
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

افزایش 6 برابری رشته های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد مبارکه

اسفند 11, 1394 0010

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت: رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی واحد مبارکه در سال جاری در مقایسه با سال گذشته بیش از 6 برابر رشد داشته است.

عبدالله هادی با بیان اینکه رشته های مقطع کارشناسی ارشد و دکترا این واحد از هشت رشته به 49 رشته افزایش یافته است، افزود: حسابداری، مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی، مدیریت ورزشی و ریاضی آنالیز در مقطع دوره دکتری در این واحد دانشگاهی ارائه می شود.
وی اظهار داشت: توسعه تحصیلات تکمیلی، مشارکت کارکنان و استادان در پیشرفت دانشگاه از اقدامات برجسته واحد مبارکه در سال جاری است که رابطه خوبی بین هیات رئیسه، هیات علمی و کارکنان به وجود آمده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه، با اشاره به اقدامات این واحد دانشگاهی در زمینه طرح های دانش بنیان گفت: مجوز نخستین مرکز رشد واحد مبارکه از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری دریافت شد.
هادی افزود: پس از دریافت مجوز رسمی، اقداماتی در زمینه راه اندازی شرکت های دانش بنیان در واحد مبارکه آغاز شده و چند شرکت در این زمینه درخواست همکاری دادند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه با اشاره به اجرای طرح های تحقیقاتی برای شرکت های برون دانشگاهی گفت: واحد مبارکه در سال 94 برای شرکت فولاد مبارکه و شرکت ذوب آهن اصفهان دو طرح پژوهشی انجام داد و به تازگی نیز یک طرح همکاری با کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان منعقد کرده است.
هادی با اشاره تامین 16 درصد بودجه واحد مبارکه از محل های غیر شهریه ای تصریح کرد: مطابق بخش نامه ابلاغی حدود 16 درصد از منابع درآمدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه از محل های غیرشهریه ای تامین شده است.
وی با اشاره به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در دانشگاه آزاد واحد مبارکه گفت: واحد مبارکه در سال جاری میزبان مسابقات فوتسال دختران کشور بود و قرار است مسابقات هندبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی نیز اردیبهشت سال 95 به میزبانی این واحد برگزار شود.
به گزارش ایمنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه دارای 2 دانشکده مصوب ( فنی و مهندسی، مدیریت و حسابداری )، 210 عضو هیأت علمی تمام وقت، شش کارگاه و آزمایشگاه تخصصی، پنج سایت تخصصی رایانه و نزدیک به 2 هزار و 900 دانشجوی فعال در 55 رشته است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×