» عمومی » فناوری اطلاعات » طرح‌ تعویض گوشی‌ فرسوده با گوشی ایرانی
فناوری اطلاعات

طرح‌ تعویض گوشی‌ فرسوده با گوشی ایرانی

بهمن 1, 1392 109

مدیر فروش یک شرکت تولید کننده گوشی و تبلت ایرانی از اجرای طرحی تعویض گوشی‌های موبایل فرسوده هر برندی با گوشی ایرانی خبر داد. میلاد روشنی با اشاره به طرح تعویض گوشی‌های فرسوده اظهار داشت: گوشی‌های فرسوده هر برندی در صورت روشن نشدن تا سقف ۲۵ هزار تومان و در صورت دیگر تا سقف 30 هزار تومان خریداری می‌شود.

مدیر فروش شرکت ارتباطات ایرانیان اروند تولیدکننده گوشی‌های ایرانی دیمو افزود: طرح جایگزینی این گوشی‌ها از سوی این شرکت از امروز در تمامی بازارهای تلفن همراه کشور اجرا می‌شود و در مقابل این طرح گوشی‌های آبشار 1 و 2 به کاربران تحویل داده می‌شود.

روشنی با اشاره به توضیح طرح تعویض گوشی‌های فرسوده گفت: چنانچه کاربران یک گوشی خراب را به فروشندگان محصولات دیمو تحویل دهند، در صورتی‌که گوشی قابل روشن شدن باشد، 30 هزار تومان و در صورتی‌ که کاملا خراب باشد مبلغ 25 هزار تومان در خرید گوشی دیمو به آنها تخفیف داده خواهد شد. وی تصریح کرد: در واقع برنامه این شرکت یک طرح جایگزین است که تنها شامل خرید یکی از انواع گوشی‌های تولید این شرکت موسوم به مدل آبشار 1 و ابشار 2 با قیمت 105 هزار تومان می‌شود.
گوشی‌های آبشار 1 و آبشار 2 دارای ویژگیهایی چون دو سیمکارت هم‌زمان فعال، نمایشگر 2.8 اینچی لمسی، بلوتوث و رادیو، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت و دوربین با وضوح بالا هستند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×