» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهردار مباركه : نزديك به ۶۰ درصد از بودجه شهرداري بصورت واقعي و ۸۰ درصد بصورت اسمي به مسائل عمراني اختصاص دارد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهردار مباركه : نزديك به ۶۰ درصد از بودجه شهرداري بصورت واقعي و ۸۰ درصد بصورت اسمي به مسائل عمراني اختصاص دارد

اسفند 10, 1394 009

شهردار مباركه گفت : نزديك به ۶۰ درصد از بودجه شهرداري بصورت واقعي و ۸۰ درصد بصورت اسمي به مسائل عمراني اختصاص دارد.

محمد شرفا در آيين تجليل از مهندسين شهرداري و شوراي اسلامي شهر مباركه، با بيان اينكه سال آينده حجم زيادي از پروژه ها را نخواهيم داشت، گفت: سال آينده بايد از پتانسيل شهرداري در حوزه هاي مختلف بهسازي و نوسازي، عمران، طراحي و شهرسازي استفاده كنيم و پروژه ها را به پيش ببريم.
وي با بيان اينكه در دوره اي شهرداري بطور همزمان ۲۰ پروژه در حال كار داشت، گفت: مديريت شهري در برنامه جديد به اين نتيجه رسيد تا نظارت مقيم را به مشاور واگذار كند.
شرفا با بيان اينكه زمان كوتاهي تا پايان سال باقيمانده است، از معاونان و مهندسان شهرداري در حوزه هاي مختلف خواست: با توجه به اينكه بودجه شهرداري به تصويب رسيده است بخشي از بودجه ۹۵ را در سال ۹۴ استارت بزنند.
شهردار مباركه با بيان اينكه شهرداري مباركه از پتانسيل و نيروي انساني خوبي برخوردار است،افزود:‌نيروهاي خوبي در بدنه شهرداري و در حوزه هاي عمراني ، شهرسازي، فضاي سبز و قسمت هاي مختلف حضور دارند.
وي با بيان اينكه بر كسي پوشيده نيست كه تمام كارهاي شهرداري توسط مهندسين انجام مي شود، افزود: امروز علم مهندسي در همه زمينه هاي زندگي وارد شده است.
شرفا با بيان اينكه امروزعلم و مهندسي پيشرفت زيادي كرده است، گفت: امروز بيش از هشت گروه مهندسي از جمله طراحيف برق، انرژي و مكانيك در زمينه ساختمان وجود دارد.
شهردار مباركه با اشاره به كاربرد علم مهندسي در زندگي، گفت: در زندگي روز مره و خانوادگي هم مي توانيم در زمينه تربيت فرزندان و خرج و مخارج زندگي و برنامه ريزي از مهندسي استفاده كنيم.
وي با تاكيد بر اينكه بايد علم مهندسي را در مسائل كاري خود وارد كنيم، تصريح كرد: امروز پتانسيل، انرژي و نيروي خيلي خوبي در شهرداري مباركه وجود دارد .
شرفا با بيان اينكه با استفاده درست از وقت، هزينه و كيفيت همه مردم مي توانند مهندس باشند، گفت: مهندس عمران كاري را كه فرد عادي با دو دلار انجام مي دهد، با يك دلار مي تواند انجام دهد.
وي افزود: اگر ما به عنوان مهندس در زمينه هزينه ها و زمان انجام كارها و ارتقاء در كيفيت كارها نداشته باشيم بدرستي از علم مهندسي استفاده نكرده ايم.
شهردار مباركه با اشاره به وجود مشكلات مالي از سال گذشته تا به امروز، گفت: با تلاش معاونت هاي و حوزه هاي مختلف كارهاي خيلي خوبي با وجود كم و كاستي ها در شهر انجام شده و امروز مي توانيم كارنامه قابل قبولي را ارائه كنيم.
وي با بيان اينكه البته انتظارات بيشتري از مجموعه شهرداري داشتيم، اظهار كرد: همه ما وظيفه داريم خدمات مناسبي به مردم ارائه دهيم.
شرفا با بيان اينكه اميدواريم بتوانيم خدمات بهتري به شهروندان ارائه دهيم، تصريح كرد: بخشي از پروژه هاي نيمه تمام به اتمام رسيده و كارهاي خوبي هم شروع شده و تعدادي از پروژه ها هم در حال طراحي و آغاز است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×