» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » وقتی زشت‌ترین مرد سال شدن هم دردسر دارد
اخبار ورزشی

وقتی زشت‌ترین مرد سال شدن هم دردسر دارد

اسفند 9, 1394 0010

رقابت زشت‌ترین مرد سال درحالی در کشور زیمباوه انجام پذیرفت که با اعتراض نفر دوم به نحوه برگزاری مسابقات و قضاوت داوران همراه شد.

مجله مهر: در چهارمین رقابت زشت‌ترین مرد سال که در شهر کاراره که مرکز کشور زیمبابوه برگزار می‌شود، «میلتون سِرِیِ» به عنوان نفر برنده و زشت‌ترین مرد کشورش در سال ۲۰۱۵ انتخاب شد، این مسابقه بصورت سالانه و با حضور ۳۵ شرکت کننده برگزار می‌شود که میلتون ۴۲ ساله و بیکار، از بردن جایزه ۵۰۰ دلاری این رقابتها بسیار خوشحال بود.

وی که چند دندان ندارد، لباس پاره برتن کرد و ضرب و شتم زیادی را متحمل شد تا به این جایزه برسد، پس از ایستادن بر سکوی نخست گفت: «خدا را شکر می‌کنم برای نخستین بار در این مراسم که زیبای را در زشتی می‌بینند، حضور یافتم.»

سِرِیِ که در میان شرکت کنندگان مورد توجه قرار گرفت و از انتخاب شدنش بسیار خوشحال بود، تاکید کرد: «از خدا برای برنده شدن در رقابتهای امسال متشکرم. من سال پیش نفر چهارم شدم و بسیار خوشحالم امسال جایزه نخست به من رسید.»

اما «ویلیام ماسوینو» که در سه دوره گذشته این مسابقات برنده شده بود، وقتی امسال صاحب این جایزه نشد، گریه کرد و این مسابقات را غیر منطقی خواند. او حتی اعلام کرد قضاوت در این مسابقات منطقی نبوده و باید دوباره در خصوص انتخاب زشت‌ترین فرد سال تصمیم گیری شود.

تصاویر این مسابقات را در زیر مشاهده می‌کنید:

میلتون سِرِیِ زشت‌ترین مرد سال زیمبابوه

ویلیام ماسوینو نفر دوم مسابقات زشت‌ترین مرد سال

شرکت کنندگان مسابقات زشت‌ترین مرد سال

http://media.mehrnews.com/d/2016/02/27/4/2011619.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×