» عمومی » سرگرمی » فال روز 1 بهمن 1392
سرگرمی

فال روز 1 بهمن 1392

دی 30, 1392 009

فروردین:

امروز صبح باید ثابت و صبور باشید. کاری که آغاز کرده اید را تمام کنید. ساعات عصر برای چرخیدن، ارتبطات و رفتن به سمینارها و سخنرانی خیلی مناسب است. ممکن است که اتفاقی یک معلم یا دوست قدیمی را ببینید یا از دوردست ها یک کارت پستال یا نامه دریافت کنید.

اردیبهشت:

باید از ساعات ظهر و عصر برای رسیدن به نیازهای شخصیتان استفاده کنید. روی کاری که در حال حاظر انجام می دهید تمرکز کنید و به آینده چشم ندوزید. اگر در اواسط اردیبهشت به دنیا امده اید به شرایط روانیتان توجه کنید.

خرداد:

امروز باید از مکان های عمومی شلوغ دوری کنید. بدون مزاحمت دیگران مشکلات را به تنهایی حل کنید. شرایط مالیتان را به دیگران نگویید. در اخر روز دوقلوهای خردادی هرنوع ایده ای دارند و همه کس را به خود جذب می کنند.

تیر:

اوایل روز شعارتان باید “نظم و ترتیب و عملی بودن” باشد. اگر ممکن بود تمام کارها و مخاطبین را در یک ترتیب کامل قرار دهید. خبر ندارید که در آینده چه و که به کمکتان خواهد آمد. عصر هم هرگونه اطلاعاتی حداکثر کنجکاویتان را تهییج می کند.

مرداد:

در تمام مدت روز احساس دارید که گویی درحال انجام دادن کاری نیستید که قرار است انجام دهید! جرات داشته باشید و کاری که آغاز کرده اید را تمام کنید. اگر هدفتان مربوط به شغلتان است این مساله به ویژه مهم می شود. در آخر روز به حالت عادی خود برمی گردید.

شهریور:

امروز صبح هیچ چیز تغییر نمی کند ویا همه چیز تنها برای خودشان رخ می دهند. اگر در بند وظایف قدیمی هستید، وظیفه جدید به انها اضافه نکنید. بسیاری از شما قادر خواهید بود که روز را بدون هیچ برنامه خشکی به شب برسانید.

مهر:

نیمه اول روز پر از سورپرایز خواهد بود. چشمتان را از امور مالی و تعهداتتان در شراکت یا ازدواج برندارید. اگر مدتی پیش به مشکلی برخورده بودید، اکنون به آن برسید و حلش کنید. عصر هم بهترین زمان برای روابط اجتماعی، تحقیق، مسافرت و غیره خواهد بود.

آبان:

وقت آن رسیده که کمی سرعتتان را کم کنید و استراحت کنید. چیز که دیروز از شما خواسته می شد، ممکن است امروز مورد نیاز نباشد. ممکن است در تمام روز مایل به کاری باشید و خاطرات قدیمی و ناراحت کننده شما را درآغوش بگیرند. وقت بگذارید و تمرکزتان را عوض کنید.

آذر:

نیمه اول روز مستلزم این است که از سلامتیتان بیشتر مراقبت کنید، یک رویکرد عملی تر برای مسایل مالی داشته باشید و دنباله رو یک روتین معمولی روزانه باشید. می توانید به راحتی ساعات عصر را صرف زندگی اجتماعی، کارهای عمومی و هرگونه فعالیت اشتراکی کنید.

دی:

امروز صبح به تمرین کنترل خود می پردازید. این نشان امرزتان خواهد بود. قادر خواهید بود که چیزهای خوب زیادی در اطرافتان تشخیص دهید. اگر نیاز داشته باشید، به راحتی می توانید راهی را برای فرار از یک شرایط پیدا کنید یا به راحتی یک شکست را بپذیرید.

بهمن:

در نیمه اول روز نباید سعی کنید که سرعت پیشین را حفظ کنید. شوروشوقتان از بین خواهد رفت. شاید برای مدتی احساس ناامیدی کنید. عصر هم افراد جدیدی اطرافتان خواهند بود و یا یک ایده حیرت انگیز به ذهنتان خواهد آمد.

اسفند:

امروز صبح عملی بودن خیلی کم دوام می آورد. عصر تبدیل به یک فرد رمانتیک خواهید شد که بدون الهام و ایمان قادر به زندگی نخواهد بود. در جست و جویتان برای هیجان و تازگی مراقب وسوسه های آشنا باشید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×