» اخبار ایران و جهان » ۷ اسفند در تاریخ مشارکت مردم خواهد ماند
اخبار ایران و جهان

۷ اسفند در تاریخ مشارکت مردم خواهد ماند

اسفند 7, 1394 1012

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه روز هفتم اسفند در تاریخ مشارکت هوشمندانه مردم ایران باقی خواهد ماند، تصریح کرد: مردم ایران امروز یک بار دیگر به دنیا درس مقاومت و ایستادگی خواهند داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ظریف در حاشیه شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حسینیه جماران، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار مهر درباره دورنمای انتخابات امروز اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است که یکی از مهمترین یادگارهای امام راحل (ره) و مبنای جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: مردم ما تاکنون در صحنه انتخابات به خوبی نشان داده‌اند که همواره با وجود تمام مشکلات و فشارها، با حاکمیت متحد و متفق بوده و پشتوانه این نظام هستند.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: همین انتخابات بود که به ما این توان را داد که با اقتدار در مذاکرات هسته‌ای حضور یابیم و تحریم‌های ظالمانه را خاتمه دهیم؛ من تردید ندارم که امروز هم مردم با حضور پرشور و پر از هوشیاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، یک بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد که این مردم همراه نظام و دولت هستند و از آن حمایت می‌کنند و همین بزرگترین برگ اقتدار ما در صحنه بین‌المللی خواهد بود.

ظریف افزود: من یقین دارم که روز هفتم اسفند یک برگ زرین دیگری در تاریخ مشارکت هوشمندانه و گسترده مردم ما برای ساختن فردای آنها رقم خواهد خورد.

وی همچنین درباره تاثیر برگزاری این انتخابات در مناسبات منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی، اظهار داشت: هر چه حضور مردم گسترده‌تر باشد دنیا اقتدار این کشور را بیشتر احساس و درک می‌کند و متوجه می‌شود که باید با این مردم با زبان تکریم و نه با زبان فشار صحبت کند.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: مردم ما این درس را این بار هم به دنیا خواهند داد.

http://media.mehrnews.com/d/2016/02/26/4/2010160.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×