» اخبار ایران و جهان » مردم برای استقلال و عزت کشور در انتخابات شرکت کنند
اخبار ایران و جهان

مردم برای استقلال و عزت کشور در انتخابات شرکت کنند

اسفند 7, 1394 008

رهبر انقلاب با تاکید براینکه مردم برای استقلال و عزت کشور در انتخابات شرکت کنند، بیان داشتند: ما دشمنانی داریم که چشم طمع دوخته‌اند، بایستی انتخابات به گونه‌ای باشد که دشمن را مأیوس کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری در اولین دقایق آغاز انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رأی خود را به صندوق‌های رأی انداختند.

ایشان پس از این رأی‌گیری، خطاب به ملت ایران بیان داشتند: در معارف اسلامی و دستورات اسلامی، پیشروی و سرعت در عمل در کار خیر توصیه شده است؛ یعنی همیشه در کار خیر پیشرو باشید.

حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دادند: ما خواستیم در اولین ساعات ممکن این کار خیر و بزرگ؛ مسئله انتخابات که هم وظیفه ماست و هم حق ماست، شرکت کنیم.

رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه انتخابات حائز اهمیت است، گفت: در برخی مقاطع انتخابات اهمیت بیشتری دارد.

آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه‌ای به ملت ایران تاکید کردند: همه در انتخابات شرکت کنند. هر کسی که ایران را دوست دارد، جمهوری اسلامی را دوست دارد، هر کسی که شکوه، عظمت و عزت ملی را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند.

ایشان افزودند: مردم در انجام این وظیفه سرعت به خرج دهند. سرعت گرفتن در اینجا، شتاب‌آلودگی و شتاب‌زدگی نیست؛ بلکه ‌پیش‌روی در کار خیر است. رأی دادن را نگذارند برای ساعات آخر.

رهبر معظم انقلاب تصریح کردند: ممکن است خدای ناکرده حادثه‌ای برای انسان پیش بیاید و از یک ساعت دیگرمان خبر نداریم، حال که سالم هستیم و اشتغال مهمی نداریم، بیاییم رأی دهیم. بعضی‌ها می‌گذارند آخر کار، یک زمانی مانع پیش می‌آید.

آیت‌الله خامنه‌ای در توصیه‌‌ای دیگر به مردم بیان داشتند: هنگام رأی دادن، قصد و نیت خیر و خدایی کنند به قصد ایجاد اعتبار فزاینده برای کشور و استقلال در این کار بزرگ شرکت کنند.

ایشان با بیان اینکه مردم با رأی دادن به عزت ملی و استقلال ملی پاسخ دهند، افزودند: رأی دادن یک پاسخ به این نیاز بزرگ است. ما دشمنانی داریم که چشم طمع دوخته‌اند، بایستی این انتخابات به گونه‌ای باشد که دشمن را مأیوس و ناامید کند.

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: مردم دقت کنند با چشم باز و بصیرت رأی دهند و این از جمله حسناتی است که علاوه بر اجر دنیوی، کوتاه مدت و بلند مدت، اجر اخروی هم دارند. انشاءالله که همه ملت ایران در این انتخابات هم مانند انتخابات گذشته توفیق پیدا کنند و مایه پیشرفت و عزت کشور شوند.

http://media.mehrnews.com/d/2016/02/26/4/2009750.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×