» انتخاب دهم » دعوت فرماندار شهرستان مباركه از مردم براي شركت پرشور در انتخابات ۷ اسفند ماه
انتخاب دهم - شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

دعوت فرماندار شهرستان مباركه از مردم براي شركت پرشور در انتخابات ۷ اسفند ماه

اسفند 6, 1394 0013

علي اصغر ذاكري در آستانه برگزاري انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي مردم را به شركت در انتخابات  دعوت نمود.

متن بيانيه به شرح ذيل است:

در آستانه نوروز باستاني و در بهار سي و هشتمين سالگرد انقلاب اسلامي ،بار ديگر مردم و كشور در معرض آزموني ديگر و انتخابي سرنوشت ساز براي تجديد پيمان با آرمان هاي بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) و لبيك مجددبه فرمان مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در ادامه حماسه مليسياسي قرار گرفته اند .

انتخابات مصونيت‌بخش كشور است. عرصه انتخابات، تجلي حضور مردمي است كه سي و هفت سال پيش نداي امام خميني (ره) بنيان گذار انقلاب اسلامي ايران را لبيك گفتند تا با پشتيباني خود از همان روزهاي آغازين، ارزشهاي والاي الهي را كه با حاكميت طاغوت و طاغوتيان رنگ باخته بود، جاني دوباره بخشند. همگان مي دانند كه در نتيجه تدبير و انديشه بلند مقام معظم رهبري دامت بركاته امروزه ايران اسلامي در اوج قله هاي افتخار بوده است و توطئه هاي دشمنان را يكي پس از ديگري به ياس مبدل كرده است.

حال كه در سايه حمايت و رهنمود هاي داهيانه ي مقام عظماي ولايت و تدبير وعقلانيت دولت تدبير واميد، غالب تحريم هاي ظالمانه و تهديدات نظامي از ميهن عزيزمان ايران رفع شده و در اين برهه خاص كه تلاش مضاعف مديران و زمامداران نظام در سمت وسوي توسعه وگذر از دوران ركود اقتصادي وبهبود وضعيت معيشتي مردم و بازگشـت شأن و جايگاه ايراني در جهان را طلب مي نمـايد، از تمامي مردم شريـف وهميـشه در صحنه شهرستان  مباركه دعوت مي شود تا بـا حـضور شايسـته و حداكثري خود و با انتخاب نمايندگان متعهد، اصلح وكاردان، زمينه تصميم سازي هاي بايسته را براي دوران پسا تحريم فراهم آورن و با, برگزاري انتخابات سالم و باشكوه و حضور حداكثري عظمت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران را يك‌بار ديگر برجهان اثبات نمايند.

علي اصغر ذاكري

فرماندار و رئيس ستاد انتخابات شهرستان مباركه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×