» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » رئيس ستاد انتخابات شهرستان مباركه: وظيفه اصلي تامين امنيت شعب بر عهده نيروهاي نظامي و انتظامي است
اخبار شهرستان مبارکه - انتخاب دهم

رئيس ستاد انتخابات شهرستان مباركه: وظيفه اصلي تامين امنيت شعب بر عهده نيروهاي نظامي و انتظامي است

اسفند 6, 1394 008

علي اصغر ذاكري فرماندار و رئيس ستاد انتخابات در اين جلسه  با بيان اينكه روز هفتم اسفندماه روز سرنوشت سازي است افزود: اميدواريم با تعامل تمامي عوامل اجرايي،انتظامي و بازرسين انتخابات ، در هفتم اسفندماه شاهد انتخاباتي سالم ، پرشور و با مشاركت حداكثري مردم باشيم.

ذاكري با اشاره به انجام تبليغات كانديداها در چارچوب قانون افزود: خوشبختانه شهرستان مباركه در وضعيت سفيد قرار دارد و بايد تمام توان خود را جهت حفظ اين موقعيت تا بعد از برگزاري انتخابات به كار ببنديم.

رئيس هيئت اجرايي انتخابات گفت: وظيفه اصلي تامين امنيت شعب بر عهده نيروهاي نظامي و انتظامي است كه لازم است با تسلط كامل بر شرح وظايف خود در روز هفتم اسفندماه حاضر شوند.

وي با اشاره به شرح وظايف عوامل برقراري امنيت شعب ،خاطرنشان ساخت:حفاظت از صندوق هاي اخذ راي،ايجاد نظم ،عدم دخالت در امور اجرايي و نظارت و … از جمله وظايف عوامل امنيتي شعب مي باشد كه لازم است همه افراد به آن توجه نمايند.

علي اصغر ذاكري تصريح كرد :براي تامين امنيت انتخابات در ۶۶ شعبه اخذ راي ، نيروهاي نظامي و انتظامي نسبت به برقراري امنيت مسيرهاي انتقال صندوق هاي راي از فرمانداري ها به شعب و بالعكس و همچنين محل شمارش آراي اخذ شده، تامين امنيت عمومي سطح شهرستان و اماكن حساس اقدامات لازم را انجام مي دهند .

در پايان فرماندار مباركه گفت: در مجموع با همكاري خوب اعضاي كميته امنيت ستاد انتخابات و شوراي تامين و عوامل اجرايي آماده برگزاري انتخاباتي امن، با شكوه و پر نشاط در سطح شهرستان هستيم.

 
 
 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×