» اخبار ایران و جهان » ملت با انتخابات در برابر دشمن سینه سپر می‌کند
اخبار ایران و جهان

ملت با انتخابات در برابر دشمن سینه سپر می‌کند

اسفند 5, 1394 009

رهبر معظم انقلاب اظهار داشتند: انتخابات در کشور ما قد برافراشتن ملی است، ملت با انتخابات، در برابر دشمن سینه سپر می‌کند و عرض اندام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر صبح امروز و در سالروز عملیات خبیر مردم شهرستان نجف آباد با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: انتخابات در کشور ما قدبرافراشتن ملی است، ملت با انتخابات، در برابر دشمن سینه سپر می‌کند و عرض اندام می‌کند.

ایشان تصریح کردند: وقتی دشمن مشاهده می‌کند که بعد از ۳۷ سال، با این همه فشار و تحریم‌های ظالمانه و تبلیغات غرض‌آلود و خسارت‌بار نتوانسته است مانع از بیعت مردم با نظام شود، عظمت انقلاب در چشم او هیبت پیدا می‌کند.

رهبر انقلاب افزودند: یکی از ترفندهای دشمن در انتخابات که در اینجا تکرار می‌کنند ایجاد دوقطبی دروغینی مانند مجلس «دولتی» و «ضد دولتی» است. ملت نه مجلس دولتی می‌خواهد نه ضد دولتی؛ ملت، مجلس شجاع و متدینی می‌خواهد که با وظایفش آشنا باشد و مرعوب آمریکا نباشد.

مقام معظم رهبری فرمودند: ملت ایران مجلسی می‌خواهد که علاج درد مردم را بشناسد. مجلس متدین، متعهد و شجاعی که فریب ترفند دشمن را نخورد، مجلسی که به عزت و استقلال اهمیت دهد و مقابل طمع قدرت‌هایی که دستشان از ایران کوتاه شده و می‌خواهند برگردند بایستد. مجلسی که دولت را موظف به اقتصاد درون‌زا کند.

http://media.mehrnews.com/d/2016/02/17/4/2001960.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×