» عمومی » ورزشی » تکرار اتفاق تلخی که به خیر گذشت/ یکی جلوی فاجعه انسانی را بگیرد
ورزشی

تکرار اتفاق تلخی که به خیر گذشت/ یکی جلوی فاجعه انسانی را بگیرد

اسفند 3, 1394 0011

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا درشرایطی تحت تاثیر حضور پرتعداد تماشاگران برگزار شد که مسئولی متوجه تکرار اتفاق تلخ روی سکوها نشد. اتفاقی که می توانست یک یا چند هوادار را مصدوم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نکته ای که در میان خوشحالی و شوق بازگشت هواداران به ورزشگاه ها در پایان هفته بیست و یکم مغفول ماند حرکتی بود که پیش از این قربانی بزرگی گرفته بود و منجر به نابینا شدن یک سرباز به نام سرباز احمدی شده بود.

پرتاب نارنجک های صوتی دست ساز روی سر یک انسان اتفاقی بود که در بازی پرسپولیس و سایپا رخ داد و تنها به تذکر گزارشگر بازی ختم شد. در این رابطه نه کسی مصاحبه کرد، نه کسی تذکر داد و نه کسی ترسید انگار.

سرباز احمدی قربانی این ماجرا بود او سال ها قبل و در جنگ هواداران دو تیم با نارنجک و در بازی سپاهان و پرسپولیس برای همیشه دنیایش تاریک شد اما انگار این روزهای آخر سال هرگز سایه ترس را از سر فوتبال کم نمی‌کند.

پرتاب نارنجک صوتی آن هم نه در فضای خالی که روی سر تماشاگران از آن دست حرکات است که باورش در مخیله نمی‌گنجد و اصلا نمی‌توان آن را درک کرد. باید در این رابطه مسئولان فکری داشته باشند و قبل از فاجعه جلوی آن را بگیرند.

اگر لازم است نیروی انسانی  بیشتری برای کنترل هواداران به ورزشگاه بیاورند و اگر لازم است بیشتر با مصاحبه‌ها مردم را از خطرات این حرکت آشنا کنند. نباید منتظر باشیم تا اتفاقات رخ دهد بعد برای حل آن اقدام کنیم.

http://media.mehrnews.com/d/2016/02/19/4/2003170.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×