» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه:50 درصد آراء شهرستان مبارکه به اصناف و ورزشکاران تعلق دارد
اخبار شهرستان مبارکه - انتخاب دهم - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه:50 درصد آراء شهرستان مبارکه به اصناف و ورزشکاران تعلق دارد

اسفند 3, 1394 0011

فرماندار مبارکه گفت: بیش از نیمی از آراء شهرستان مبارکه به جامعه اصناف و ورزشکاران تعلق دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شمس ، علی اصغر ذاکری در همايش حضور حداكثري در انتخابات با حضور اصناف و ورزشكاران شهرستان مباركه با تشكر از حضور آگاهانه،هوشمندانه و پرشور اصناف و ورزشكاران در راهپيمايي ۲۲ بهمن ، به حضور پرشور و مشاركت آنان در صحنه هاي مختلف سياسي ،اجتماعي ، فرهنگي و مديريت هاي مختلف كشور از جمله پيروزي انقلاب و جنگ تحميلي اشاره کرد و افزود:انشاء الله بارديگر با حضور پرشور و آگاهانه خود در روز هفتم اسفندماه در پاي صندوق هاي راي اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي را نزد جهانيان به نمايش بگذاريد.

وي به وجود ۶هزار 500 واحد صنفي و ۲۰هزار ورزشكار در شهرستان اشاره کرد و گفت: با مشاركت اصناف و ورزشکاران در انتخابات ۵۰ درصد آرا محقق خواهد شد.

فرماندار مبارکه افزود: اصناف و ورزشکاران با تعامل با يكديگر و با مشاركت حداكثري و انتخاب اصلح براي تثبيت اقتدار نظام ،انتخاب مجلسي توانمند و آگاه ، شهرستاني آباد و همراهي و حمايت از فرمايشات مقام معظم رهبري و سياست هاي دولت در هفتم اسفندماه نقش آفريني خواهند کرد و برگ زرين ديگري را بر افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي رقم می زنند.

ذاکری با اشاره به اهميت حضور در انتخابات به فرمايش حضرت امام خميني(ره) كه فرمودند “مجلس در راس امور قرار دارد” ،گفت:نماينده مجلس در كليه امورات كشور حق دخالت و اعلام نظر را دارد ، مجلس نقش اساسي در سرنوشت تك تك افراد و اقتدار ميهن عزيزمان دارد.

وی با بیان اینکه راي بالاي مجلس يعني حمايت قاطع مردم از سياست هاي دولت و نظام جمهوري اسلامي ايران، افزود: با حضور پرشور و انتخاب آگاهانه خود در انتخابات مي توانيم مجلسي مقتدر ،متخصص و توانمند براي تثبيت اقتدار نظام انتخاب نماييم.

فرماندار مبارکه گفت:  هرچه مجلس ما مقتدر تر، متخصص تر و كاردان تر باشد اميدواري به كشور و آينده كشور بيشتر خواهد شد.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان با بيان اينكه شهرستان مباركه با ۹۶هزار نفر واجد شرايط كه ۳هزار 600 نفر از آنها براي اولين بار پاي صندوق هاي راي خواهند رفت ، افزود: در شهرستان مباركه ۱۳ نفر براي دستيابي به يك كرسي در مجلس شوراي اسلامي با هم به رقابت مي پردازند.

ذاكري با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري كه فرمودند ممكن است افرادي نسبت به نظام مسئله داشته باشد اما اين افراد نسبت به امنيت و پيشرفت كشور مسئله اي ندارند،افزود: طبق فرمايش ايشان عزت،امنيت ،اقتدار كشور در گرو حضور در دو انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي است.

وي با بيان اينكه هفتم اسفندماه روز تجديد ميثاق با آرمان هاي حضرت امام خميني و تجديد ميثاق با سياست هاي مقام معظم رهبري و حمايت از تصميمات دولتمردان است، تصريح كرد :انتخابات پاسخي به نياز تغيير در جامعه مي باشد و فرآيندي براي كاهش نارضايتي و مردم سالاري ديني است كه معترضين ، منتقدين و مخالفين حق بيان دارند.

ذاکری با اشاره فراز و فرود‌هاي سال ۹۴ عنوان كرد: يكي از فرازها در حوزه سياست خارجي و به فرجام رسيدن برجام و ديگري حضور پرشكوه مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن بوده كه اين حضور حماسي مردم در ۷ اسفند تكميل خواهد شد

فرماندار مباركه تثبيت اقتدار نظام را در كل جهان ستودني دانست و افزود: با به فرجام رسيدن برجام اقتدار نظام نزد جهانيان به نمايش گذاشته شد كه با شجاعت و درايت مقام معظم رهبري ،تدبير و عقلانيت دولتمردان ،استقامت مردم عزيز در ۱۲ سال و به بركت خون شهداي عزيز محقق گشت و با حضور پرشور پاي صندوق هاي راي و حضور آگاهانه و انتخاب اصلح اين اقتدار تثبيت خواهد شد

ذاكري با اشاره به برگزاري دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در روز ۷ اسفند ماه ،خاطر نشان ساخت : مشاركت بالاي مردم در انتخابات موجب اقتدار و صلابت نظام جمهوري اسلامي ايران خواهد شد كه اگر مردم پاي صندوق راي نروند و يا نا آگاهانه انتخاب كنند ديگران براي آنها انتخاب خواهند كرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×