» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » 96 هزار نفر در شهرستان مبارکه واجد شرایط رأی دادن هستند
اخبار شهرستان مبارکه - انتخاب دهم - مطالب ویژه

96 هزار نفر در شهرستان مبارکه واجد شرایط رأی دادن هستند

اسفند 1, 1394 0014

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: 96 هزار نفر در شهرستان مبارکه واجد شرایط رأی دادن هستند که 3 هزار و 600 نفر از آن‌ها رأی اولی‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شمس، علی‌اصغر ذاکری هرندی با پرداختن به آخرین اقدامات صورت گرفته در مورد برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفت اسفند اظهار کرد: 96 هزار نفر در شهرستان مبارکه واجد شرایط رأی دادن هستند که 3 هزار و 600 نفر از آن‌ها رأی اولی‌اند.

وی با بیان اینکه از حوزه انتخابیه شهرستان مبارکه 14 نامزد مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند، افزود:  66 شعبه جهت اخذ آری مردم در 6 شهر و 26 روستای این شهرستان در نظر گرفته شده است که 10 شعبه آن به‌صورت سیار می‌باشد.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 600 عامل نظارتی، اجرایی و انتظامی برای برگزاری هر چه‌بهتر و باشکوه‌تر پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته‌ شده است، گفت: طی جلسات مختلف به کاندیدها بایدونبایدها و رعایت اخلاق و تقوای انتخاباتی را در سطح شهرستان مبارکه گوش زد کرده‌ایم.

وی در پایان تأکید کرد: مردم با بصیرت و انقلابی این حوزه انتخابیه در روز جمعه هفت اسفند بار دیگر با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی تمامی نقشه‌های و توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از ریشه خنثی خواهند کرد.

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×