» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » شهروندان مي توانند گزارش هرگونه تخلف انتخاباتي را به سامانه شماره ۳۰۰۰۳۳۷ ارسال کنند
اخبار شهرستان مبارکه - انتخاب دهم - مطالب ویژه

شهروندان مي توانند گزارش هرگونه تخلف انتخاباتي را به سامانه شماره ۳۰۰۰۳۳۷ ارسال کنند

بهمن 30, 1394 0033

سلطاني معاون فرماندار و رئيس هيات بازرسي در جلسه توجيهي بازرسان و سربازرسان شعب اخذ خاطرنشان كرد: دست‌اندركاران و به‌ويژه بازرسان نبايد له يا عليه افراد و كانديدها صحبتي داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری شمس، سلطاني با اشاره به راه‌اندازي سامانه هوشمند بازرسي انتخابات وزارت كشور(سهبا)، هدف از راه اندازي اين سامانه را تحقق حسن اجراي انتخابات عنوان كرد و افزود:شهروندان عزيز ميتوانند از طريق سامانه شماره ۳۰۰۰۳۳۷ تخلفات انتخاباتي را گزارش نمايند.

رئيس هيات بازرسي انتخابات به بيان شرح وظايف بازرسان و سربازرسان شعب اخذ راي پرداخت و افزود: حضور به موقع در شعب،عدم دخالت گرايشات سياسي در انجام وظايف بازرسي،صداقت و شفافيت در عملكرد،همكاري با عوامل اجرايي انتخابات،احترام به نظر و آراء مردم و … از عمده‌ترين وظايف بازرسان مي باشد .

معاون فرماندار مباركه با اشاره به تلاش براي برگزاري انتخابات سالم وپرشور ، گفت: مأموريت مهم و حساسي بر عهده هيئت بازرسي است و شما به عنوان بازرسان مسئول حسن برگزاري انتخابات هستيد.

جواد سلطاني با اشاره به تعيين ۶۶ شعبه اخذ راي در شهرستان ، اضافه كرد: به ازاي هر شعبه يك بازرس و به ازاي ۱۳ شعبه يك سربازرس تعيين گرديده كه جمعا ۵ سربازرس درنظر گرفته شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×