» اخبار ایران و جهان » دشمن بدنبال نفوذ در انتخابات است/ از گفتن حقیقت خسته نخواهم شد
اخبار ایران و جهان

دشمن بدنبال نفوذ در انتخابات است/ از گفتن حقیقت خسته نخواهم شد

بهمن 28, 1394 0016

رهبر معظم انقلاب با هشدار نسبت به اعمال نفوذ دشمن در انتخابات گفتند: من از گفتن حقیقت خسته نخواهم شد؛ آن چیزهایی را که احساس کنم باید با ملت در میان بگذارم، خواهم گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی صبح امروز چهارشنبه، در آستانه‌ی سالگرد قیام ۲۹ بهمن ۵۶ مردم تبریز، با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در ابتدای این دیدار گفتند: من لازم می‌دانم از اعماق دل از ملت ایران به خاطر حماسه‌ ۲۲ بهمن امسال تشکر کنم؛ جشن انقلاب بر شما مبارک باد و مبارک شد، الحمدلله.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو افزودند: من از گفتن حقیقت خسته نخواهم شد؛ آن چیزهایی که احساس کنم باید با ملت در میان بگذارم، خواهم گفت.

حضرت آیت‌الله خامنه ای تصریح کردند: دشمن درصدد است، افکار عمومی را از اهداف پلید خود غافل نگهدارد؛ آنها می‌خواهند در انتخابات اعمال نفوذ کنند. مردم آگاه باشند و در نقطه مقابل خواست دشمن عمل کنند.

رهبر انقلاب با بیان اینکه کسانی که در تخریب شورای نگهبان با دشمن هم‌زبانی می‌کنند ملتفت نیستند، تأکید کردند: من کسی را به خیانت متهم نمی‌کنم. این فقط تخریب شورای نگهبان نیست، تخریب انتخابات و مجلس و ۴ سال قانون‌گذاری است. این را من باید بگویم و افکار عمومی باید بدانند.

ایشان خاطرنشان کردند: آمریکایی‌ها از اول انقلاب با چند نقطه‌ اساسی از جمله «شورای نگهبان» مخالف بودند؛ نتوانستند بساط شورای نگهبان را جمع کنند، حالا می‌خواهند تصمیمات آن را زیر سؤال ببرند که معنای آن، غیرقانونی بودن انتخابات و مجلس و قوانین مجلس است.

رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: می‌خواهند کشور را ۴ سال در خلأ قانونی بگذارند.

حضرت آیت‌الله خامنه ‌ای گفتند: مجلس ریل‌گذار حرکت دولت است؛ اگر مجلس دنبال رفاه مردم، عدالت، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و عزت و استقلال باشد، ریل‌گذاری به سمت این اهداف خواهد بود.

ایشان ادامه دادند: اگر مجلس، مرعوب غرب و آمریکا باشد، دنبال حاکمیت جریان اشرافی باشد، این، مملکت را بدبخت خواهد کرد.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان رهبری تأکید کردند: مجلس خبرگان بسیار مهم است؛ خبرگان در لحظه لازم رهبر را تعیین می‌کند. اگر اعضای خبرگان، دلبسته‌ انقلاب و ملت و آگاه و پایدار در مقابل توطئه‌های دشمن باشند یک‌جور عمل می‌کنند؛ اگر این‌گونه نباشند، جور دیگر عمل می‌کنند، لذا دشمن روی خبرگان حساس است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/10/07/4/1862170.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×