» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » جلسه ستاد تسهيلات سفر نوروزي شهرستان
اخبار شهرستان مبارکه

جلسه ستاد تسهيلات سفر نوروزي شهرستان

بهمن 27, 1394 0010

به گزارش پایگاه خبری شمس ، جواد سلطاني معاون فرماندار در جلسه ستاد تسهيلات سفر نوروزي شهرستان اظهار داشت: بايستي تمام دستگاهها بويژه دستگاههاي خدمات رسان با بررسي نقاط ضعف و قوت در سال هاي قبل  نسبت به رفع كم و كاستي هايي كه در سالهاي گذشته وجود داشته است اقدام نموده و در ارائه خدمات به مسافران نوروزي با تعامل با يكديگر و همسو با هم حركت كنند تا انشاءاله اسباب يك سفر ايمن براي هموطنان عزيزمان فراهم شود.

وي افزود: بايد در راستاي رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزي به اين شهرستان بسترهاي لازم جهت اقامت و اسكان مسافران به تعداد لازم و مطلوب پيش بيني شود .

جواد سلطاني  به نقش اداره صنعت معدن و تجارت و مجمع امور صنفي و ساير ادارات در امر تسهيلات سفر شهرستان اشاره نمود وتصريح كرد : نظارت بر نحوه توزيع و قيمت‌گذاري كالاها در فروشگاه‌ها، تجهيز مدارس شهرستان براي مسافران، آمادگي كامل دستگاه‌ها براي امدادرساني جاده‌اي ،توزيع بروشورهاي اطلاع‌رساني از مكان‌هاي فرهنگي ، تاريخي و گردشگري، امنيت مسافرين، اسكان، بهداشت و …از مهمترين برنامه‌ها و وظايف اعضاي اين ستاد است.

معاون فرماندار مباركه با تأكيد بر لزوم پيش بيني تمهيدات لازم جهت استقبال از مسافران نوروزي عنوان كرد:تمام مسوولان شهرستان بايد به گونه اي برنامه ريزي كنند كه زمينه حضور بيشتر مسافرين نوروزي  و رفاه و آسايش آنان فراهم گردد.

گفتني است در اين جلسه كميته هاي ستاد تسهيلات سفر نوروزي مشخص گرديد و وظايف به اعضاء ابلاغ شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×