» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » معاون فرماندار مبارکه:از بهترین دستاوردها بعد از37 سال پیروزی انقلاب همین اقتصاد مقاومتی است
اخبار شهرستان مبارکه

معاون فرماندار مبارکه:از بهترین دستاوردها بعد از37 سال پیروزی انقلاب همین اقتصاد مقاومتی است

بهمن 26, 1394 0024

بنگاه اقتصاد مقاومتی تولیدی گز و سوهان عسلی طعم بهشت در روستای کوشکچه ازتوابع زیباشهرِ شهرستان مبارکه باحضور مسئولین درعصر روز گذشته افتتاح شد.

در حاشیه افتتاحیه این مرکز دکترجواد سلطانی معاون فرماندار شهرستان مبارکه در گفتگوبا خبرنگار پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه با ابراز خوشحالی از اینکه بازهم در یکی دیگر از روستاها شاهد افتتاح یک واحد اقتصادمقاومتی هستیم گفت:از همت و پشتکار مدیریت این واحد که مستقیما برای5نفر از جوانان اشتغال ایجاد کرده است تقدیر و تشکر به عمل می آورم و امیدوارم هرچه زودتر این مجموعه با توسعه تعداد25 نفری را که به گفته کارآفرین این بنگاه اشتغال پیداخواهند کرد،اجرایی شود.

دکتر سلطانی رمز موفقیت را در اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت : تا زمانی که باور نکنیم در جنگ اقتصادی هستیم ، موفق نمی شویم .
معاون فرماندارشهرستان مبارکه اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی تاکید بر روی پای خود ایستادن است که بحث اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود.
وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای تکیه بر توان و تولیدات داخلی است که هر فرد می‌تواند با ورود در یک عرصه نیاز خود و سایر افراد جامعه را مهیا کند.
وی با بیان اینکه امروز شیطان بزرگ آمریکا تحریم اقتصادی را تغییر دهنده مناسبات جهانی می داند و باتوجه به اینکه کشور ما استکبار ستیز است و استکبار جهانی با تمام قوا در مقابل ما ایستاده اند و ادعا کرده اند که دنیا را با تحریم اقتصادی مطابق میل خود تغییر خواهند داد گفت:برای اینکه بتوانیم پیشرفت داشته باشیم طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید جهاد اقتصادی انجام دهیم و همه موظف هستیم در راستای عملی شدن اقتصاد مقاومتی تلاش و کمک کنیم و به نیروهای خودمان اتکا کنیم .
دکتر سلطانی افزود:یک ازبهترین دستاورد بعد از37 سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همین اقتصاد مقاومتی است.
وی تصریح کرد: در دوران گذشته ایران باید خود را وابسته به کشورهای غربی یا شرقی می‌کرد و راهی جز این نداشت، اما امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد دولتی بود که نه ظلم بپذیرد و نه ظلم کند.
سلطانی افزود: انقلاب اسلامی ما امروزه از روند رو به رشد برخوردار است و به دنبال این است که خود را به عنوان یک قدرت بلامنازع در منطقه مطرح کند.
معاون فرماندار شهرستان مبارکه گفت:پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان و جوانان و نظارت بر اجرای درست طرح‌ها سبب ایجاد اشتغالزایی می‎شود و همه مسئولان موظف هستند در راستای برطرف کردن موانع پیش‎روی تولیدکنندگان گام بردارند.

وی گفت:قول میدهیم از تولیدکنندگان و کارآفرینان شهرستان حمایت و پشتیبانی کنیم و از محصولات و دستاورد های عزیزانمان تبلیغ نماییم.
سلطانی تصریح کرد:هر زمانی که تسهیلات وامهای خوداشتغالی به شهرستان تعلق گیرد به کارآفرینان در این زمینه تزریق میکنیم که این چنین مراکزی خصوصا در روستاها تاسیس شود چراکه یکی از راههای جلوگیری از مهاجرت به شهرها و حفظ اصالت روستایی و همچنین توسعه و آبادانی روستاها در بازه زمانی سریع تر؛میباشد. که اشتغال ایجاد شود و جوانان جویای کارجذب شوند و با صداقت و صمیمت در روستاها زندگی خود را ادامه دهند.
انتهای خبر/

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×