» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پيام تبريك فرماندار شهرستان مباركه به مناسبت روز پرستار
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پيام تبريك فرماندار شهرستان مباركه به مناسبت روز پرستار

بهمن 25, 1394 009

علي اصغر ذاكري در پيامي پنجم جمادي الاول سالروز ولادت باسعادت حضرت زينب كبري(س)، روز پرستار را به جامعه پرستاري تبريك گفت.

به گزارش پایگاه خبری شمس، متن پيام به شرح ذيل مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

پنجم جمادي الاولي سالروز ولادت باسعادت عقيله بني هاشم، پرچمدار نهضت ابا عبدالله الحسين عليه السلام، حضرت زينب كبري سلام الله عليها بنام روز پرستار نامگذاري شده است.

بزرگ پرستاري كه پس از آن مصيبت بزرگ يك تنه بار سنگين پرچم پرافتخار ولايت را بر دوش گرفت و با صبر و بردباري و اقتدار و شهامتي كه تاريخ نظير آن را به خود نديده توانست رسالت مهم پرستاري از نهضت عظيم و جاودان عاشورا و انتقال پيام آن به نسل ها و عصرهاي بعدي را با موفقيت و سربلندي به سرانجام برساند. اين روز هنگامه اي مغتنم براي ارج نهادن به خدمات، ايثار و مجاهدت هاي با ارزش قشر خدوم، قانع و نجيب پرستاران و ترويج ارزش هاي زينبي در جامعه به ويژه در ميان پرستاران است.

بي ترديد پرستاري از بيماران رسالت سنگين و ارزشمندي است كه يك پرستار متعهد، زينبي وار و با صبر و حوصله و تحمل هر نوع ناملايمات آن را به دوش مي كشد. انسان هاي شايسته كه همپاي جامعه شريف پزشكي هدفشان خدمت به مردم و گذاشتن مرهمي بر دلهاي مجروحان است.

روز پرستار، اداي احترام به پرستاراني است كه مهرباني شان مرهمي براي بيماران و تلاششان وسيله اي براي بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتي به آنان است، لذا اين روز بهانه اي براي قدرداني مضاعف از همه مردان و زناني است كه درشغل پرستاري عمر عزيز خويش را براي آسايش ديگران نثار مي كنند.روز پرستار تجليل از يك قشر نيست بلكه روز تجليل از كرامت انساني است كه انسانيت را در سنگ صبور بودن و التيام بخشيدن به همنوعان مي بيند و هم نفس با بيماران، عمر و سلامتي خود را به مخاطره مي اندازد.
اينجانب ضمن تبريك ميلاد با سعادت الگوي صبر و عشق و ايثار، حضرت زينب (س) به محضر تمامي پرستاران و سفيران سلامت كه در راستاي حمايت از سياست هاي دولت تدبير و اميد در عملياتي نمودن برنامه هاي تحول سلامت نقش برجسته داشته اند، بدينوسيله مراتب تقدير و تشكر خود را از زحمات و تلاش هاي ارزنده اين قشراز كشور به ويژه پرستاران شهرستان مباركه ابراز نموده، توفيق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتكش را ازدرگاه خداوند متعال مسالت دارم.

علي اصغر ذاكري

فرماندار شهرستان مباركه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×