» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » پيام تشكر فرماندار شهرستان مباركه از حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پيام تشكر فرماندار شهرستان مباركه از حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن

بهمن 23, 1394 0010

دکتر علی اصغر ذاکری فرماندار شهرستان مبارکه طی پیامی از حضور پرشور مردم شهرستان مبارکه در راهپيمايي 22 بهمن تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شمس، متن پيام به شرح ذيل مي باشد:

درود خدا بر شما مردم ولايت مدار، شهيد پرور و هميشه در صحنه شهرستان مباركه كه به فضل الهي با وحدت، همدلي و همصدايي بار ديگر با حضور حماسي و پرشكوه خود در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن، پايبندي و تعهد به انقلاب، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و امام و رهبري را به اثبات رسانديد.

بي ترديد اين حضور عظيم و حماسي كه در لبيك به نداي معمار كبير انقلاب اسلامي و پيروي از منويات مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) صورت گرفت، برگ زرين ديگري را در تاريخ سراسر حماسه و ايثار و افتخار اين خطه از ميهن عزيزمان، ثبت كرد و نمايشگاهي از شكوه عزت، عظمت و اقتدار ايرانيان را در برابر ديدگان جهانيان به نمايش گذاشت.

اينجانب به نمايندگي از دولت تدبير و اميد در شهرستان مباركه از آحاد ملت مؤمن، خانواده معزز شهدا،‌ جانبازان ،ايثارگران و تمامي مردم ولايتمدار شهرستان  مباركه كه با  اراده بي نظير خود، جلوه ديگري از عظمت، اقتدار و ميثاق ملي را به نمايش گذاشتند، قدرداني مي نمايم.

در پايان ضمن دعوت از همشهريان عزيز در انتخابات ۷ اسفند اميدوارم با توجه به وحدت ، همدلي و همصدايي كه در شهرستان وجود دارد ، با حضور گسترده و پر شور در پاي صندوق هاي اخذ راي برگ زرين ديگري به افتخارات شهرستان مباركه و كشور عزيزمان ايران افزوده شود.

علي اصغر ذاكري
فرماندار شهرستان مباركه

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×