» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » تشکر و قدردانی گروه پایگاه خبری شمس از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

تشکر و قدردانی گروه پایگاه خبری شمس از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن

بهمن 22, 1394 1013

مردم دلاور، نجیب، مومن و انقلابی شهرستان مبارکه بار دیگر حماسه ای با شکوه را در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب رقم زدند.

 

گروه پایگاه خبری شمس با صدور بیانیه ی از حضور پرشور و مسنجم مردم انقلابی شهرستان مبارکه در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

در متن این بیانه آماده است :

“و لقد کتبنا فی الزبور من بعدالذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون”

حمد و سپاس بی پایان خداوند یکتای بی همتا را که در پرتو تعالیم پیامبر اعظم (ص) و در سایه سار شجره طیبه انقلاب اسلامی، مقاومت و ایستادگی ملت ایران را مشعل فروزان حق طلبی، آزادیخواهی و سربلندی ملل و جوامع جهانی قرار داد و در عصر “جاهلیت مدرن”، اندیشه های ناب امام (ره) و مقام معظم رهبری را نویدبخش “تمدن نوین اسلامی” گردانید و ” ولایت فقیه” این یادگار ارجمند حضرت روح الله را محور وحدت، انسجام، استقامت، پیشرفت و سربلندی ایرانیان و هدایت گر جامعه بشری به قله های صلح، سعادت و رستگاری قرار داد.

اینک در طلیعه سی و هفتمین بهار عزت و آزادی، در حالی که “گفتمان قدرتمند انقلاب اسلامی” جغرافیای سلطه و استکبار را درنوردیده و جهانیان را محو تماشای عزت و اقتدار خیره کننده ملت ایران ساخته است و با برهم زدن محاسبات و معادلات “ساخت قدرت جهانی”، بشریت را به عبور موفق از پیچ تاریخی مهم و سرنوشت ساز امیدوار کرده است و بیش از هر مقطع زمانی دیگر، بستر تحقق وعده خداوند برای تشکیل “حکومت جهانی مستضعفین” و درک عصر ظهور “موعود” مهیا شده است.

ما شرکت کنندگان در راهپیمایی با شکوه دشمن شکن و سراسری یوم الله ” 22 بهمن ماه” که در تقارن با پیروزی های شگرف و راهبردی مقاومت اسلامی سوریه برابر تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای  آنان، حساسیت مضاعف و اهمیت معناداری یافته است، مواضع خود را با بانگ رسای توحیدی “الله اکبر” و “خامنه ای رهبر” به جهانیان اعلام کردیم.

1 – ملت مسلمان و فهیم ایران، ضمن بیعت مجدد با آرمان های بلند امام (رحمت الله علیه)، مبانی، خطوط اساسی و اصول انقلاب اسلامی برگرفته از رهنمودهای آن امام همام را قطب نمای حرکت مردم و مسئولان و ضامن تداوم عزت انقلاب اسلامی دانسته و بر ضرورت توجه به اندیشه و سیره بنیانگذار جمهوری اسلامی در همه ابعاد تاکید می کند.

2- امت مومن و ولایت مدار ایران، پیشرفت و استقلال کشور را مرهون فضل الهی و رهبری حکیمانه ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) دانسته و اطاعت همه جانبه از معظم له را عامل اصلی تحکیم آرمان های انقلاب اسلامی و هم افزایی
در جغرافیای ایران اسلامی می داند.

 

والاسلام

گروه پایگاه خبری شمس مبارکه

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×