» اخبار ایران و جهان » حل مشکل معیشت محور برنامه‌های سال ۹۴ به بعد است
اخبار ایران و جهان

حل مشکل معیشت محور برنامه‌های سال ۹۴ به بعد است

بهمن 22, 1394 009

یزد ـ دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تأکید بر حل مشکلات معیشتی مردم، محور امور از سال ۹۴ به بعد است، زیرا اکنون ظالمانه‌ترین تحریم‌ها علیه ایران برطرف شده و فرصت خدمت فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دریابان علی شمخانی پیش از ظهر پنجشنبه در اجتماع باشکوه مردم یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان امیرچخماق اظهار داشت: ایرانی که در دوران رژیم ستمشاهی جایگاه هویتی نداشت و به عنوان ژاندارم منطقه شناخته شده بود، امروز از نگاه کشورهای منطقه مستقل‌ترین و با ثبات‌ترین کشور است و این نگاه حاصل اتحاد مردم، حضور همیشه در صحنه آنها و وفاداری آنها به حکومت است.

وی عنوان کرد: امروز بر خلاف گذشته که دین نه تنها در کشور جایگاهی نداشت بلکه علیه آن مبارزاتی نیز صورت می گرفت، دین کشور ما را از مهجوریت خارج و ایران را تبدیل به یک قدرت منطقه ای و فرا منطقه ای کرده است.

شمخانی با بیان اینکه ایران اکنون یک قدرت تعیین کننده در منطقه خاورمیانه است، تصریح کرد: جهان آینده مبتنی بر شکل‌گیری خاورمیانه ترسیم می شود و به طور قطع ایران در این زمینه نقشی تعیین کننده دارد.

دبیر شورای امنیت ملی، ایران را یک کشور هسته‌ای و نیروگاه ساز دانست که ۹۰ درصد محصولات کشاورزی مورد نیاز خود را تولید می‌کند و این کشور راهی پرامید برای آینده را سپری خواهد کرد.

شمخانی تصریح کرد: ایران منفعل، ژاندارم، ساواک‌محور و بی‌دین قبل از انقلاب، کشور قدرتمند، ‌ متحد، دین‌مدار، ولایت‌محور و مردم‌مدار امروز و ولایت‌مدار، خدمتگزار به ملت و ایستاده در مقابل زورگویی قلدران فردا خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایران فردا، راه انقلاب، ولایت، امام و مشارکت‌بخشی به مردم را دنبال می‌کند، اظهار داشت: تاکید بر حل مشکلات معیشتی مردم محور امور ایران اسلامی از سال ۹۴ به بعد است زیرا اکنون ظالمانه‌ترین تحریم‌ها علیه ایران برطرف شده و فرصت خدمت به حوزه اقتصاد برای کشور فراهم شده است.

شمخانی ادامه داد: امروز اصلی‌ترین مسئله کشور، مشکلات اقتصادی و معیشتی است و ظرفیت‌های انسانی و قابلیت‌های موجود در کشور، این امکان را ایجاد و شرایط را برای رفع مشکلات مردم فراهم کرده است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/05/08/3/1684115.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×