» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » جشن انقلاب در روستای جوهرستان برگزار شد
اخبار شهرستان مبارکه

جشن انقلاب در روستای جوهرستان برگزار شد

بهمن 22, 1394 1025

همزمان با شب 22 بهمن، جشن انقلاب در روستای جوهرستان  با حضور بخشدار گرکن جنوبی و تعدادی از مسئولین برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری شمس ، شامگاه روز چهارشنبه 21 بهمن ماه و همزمان با شب 22 بهمن با حضور ماشاله شکاری بخشدار و تعدادی از مسئولین و اعضای شورای اسلامی و دهیار و اهالی روستای جوهرستان، جشن انقلاب برگزار شد.

در این مراسم بخشدار گرکن جنوبی در میان جمع کثیری از روستاییان و نمازگزاران شرکت و پس از اقامه نماز در مراسم جشن انقلاب روستا شرکت وگفت: نظام اسلامی به برکت اسلام و به برکت امام و استمرار آن توسط مقام معظم رهبری، توانست جایگاه خود را در سراسر دنیا بار دیگر پیدا کند و آمریکا که هرگز این جایگاه را باور نمی کرد امروز پذیرفته که بدون قبول ایران، بدون در نظر گرفتن رهبری ایران و مردم ایران و دولت، نمی تواند نقش خود را در جهان ایفا کند.

شکاری در ادامه اظهار داشت: خداوند را شاکر و سپاسگذاریم که صبوری و اراده مردم عزیز ایران به ثمر نشست و سرانجام با پیروزی عقلانیت و تدبیر و اثبات حقانیت نظام اسلامی، اجرای برجام رسما اعلام شد، این موفقیت دیپلماتیک را که از برکت خون شهداست خدمت مردم شریف ایران تبریک عرض می نمایم. یقینا رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)روشنگر راه دیپلمات های توانمندمان در مذاکرات هسته ای بود و حمایت های ملت بزرگوار ایران موجبات دلگرمی آنان را فراهم آورد تا با عزمی راسخ بر خواسته های به حق ملت پافشاری کنند و برگ زرینی دیگر بر کتاب پرافتخار ایران اسلامی بیفزایند. اجرای برجام نه تنها برای مردم شریف ایران عزیز که برای تمامی کشورهای دوست موجب خرسندی است و همگان خواهند دید که این توافق به ضرر هیچ کشور و ملتی نیست و امیدواریم با برداشته شدن تحریم های ظالمانه شاهد رونق اقتصادی بیشتر در کشور عزیزمان باشیم.

 

 

IMG_5268 IMG_5272 IMG_5356 IMG_5360 IMG_5402

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×