» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » حضور در راهپیمایی 22 بهمن، اعلام وفاداری به دین و نظام است
اخبار شهرستان مبارکه

حضور در راهپیمایی 22 بهمن، اعلام وفاداری به دین و نظام است

بهمن 21, 1394 009

حضور در راهپیمایی 22 بهمن، اعلام وفاداری به دین و نظام است

رییس شورای شهرستان مبارکه با گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شمس اظهار کرد: ملت ایران با فراست و تیزبینی در مقاطع مختلف حضور تاثیرگذاری در حرکت کلی جامعه ایران داشته‌اند.حضور مردم در راهپیمایی، وحدت داخلی کشور را نشان می‌دهد. هرگاه که پیروزی‌های بزرگی به دست می‌آوریم دشمنان نیز حیله‌های مختلف به کار می‌بندند، بنابراین همبستگی بیشتر مردم سبب پس زدن حیله‌های دشمنان با هزینه کمتر می‌شود.

حاج محمد باقری با اشاره به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی فردا افزود:  امیدواریم ملت ایران در 22 بهمن با حضور چشمگیر خود تراز ملی کشور را بالا ببرند و شرایط کشور را در انظار بین المللی و منطقه‌ای ارتقاء ببخشند.حضور مردم در این راهپیمایی نشان می‌دهد که نگاه آگاهانه‌ای به صحنه دارند و شرایط را کاملا درک می‌کنند و متناسب با آن واکنش نشان می‌دهند.

 

وی گفت : حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای داخل کشور نیز مفید است و یک تمرینی است برای این‌که بر روی مسائل اصلی کشور متمرکز شوند و اختلافات فرعی و حاشیه‌ای را متن حرکت جامعه قرار نمی‌دهند.

باقری در پایان افزود: در حقیقت حضور در راهپیمایی اعلام وفاداری به اسلام و نظام و کشور است و این حضور دشمنان داخلی و خارجی را مایوس و ناامید خواهد کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×